Måndag

 
Så var det måndag igen och en ny vecka ligger framför oss.
Den här veckan kommer precis som förra veckan bjuda på
flera roligheter. På fredag ska jag till min gamla gymnasieskola
och efter det åker jag till Seskis för att spendera helgen där.
Sen på lördag är det dop i Haparanda. I övrigt hoppas jag på
mysiga och fina dagar framtills dess. Ska försöka hitta ork att
städa någon dag och packa inför fredagen. Men nu ska jag
först och främst mätta magen med gofrukost och kaffe innan
jag gör något annat.
Har ni några planer för veckan?

Kommentarer
Postat av: Hanna

lät som du starta veckan rätt bra ändå !:)

2017-03-20 @ 11:00:51
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: JoJo

men hur snygg är du inte?! *.*

sv; ja jag älskar pandy-godiset! :D behöver jag säga att jag inte heller har smakat dom med lakritssmak än? xD hahahah! men dom är säkert goda dom också, jag älskar ju också lakrits så! :D fredagsfys är ju ett måste innan man får fredagsmysa :P haha! jag hade inte heller kört cardio tidigare i veckan. har blivit så lat när det kommer till just cardion men behöver ju ha det också :P

ja jag hoppas hon kommer uppskatta att vi ska ha en sån dag tillsammans. syrran tyckte att det var en jättebra idé av mig i alla fall :D hehe ja då är ju wilma en stor tjej nu ju ;) vad kul att ni ska på dop nästa lördag. hoppas du hittar nån fin doppresent :)

vad kul att både du och din mamma gillade skumharen :D haha ja vi är ju lika sega när det kommer till att prova nyheter. handla hem dom är vi bra på men sen så får dom bara stå ett tag ;P

härligt att din vecka var så bra och vad glad jag blir att höra att ditt mående har varit bättre också :) åh, nu blev jag ju nyfiken på vad det är för positiva nyheter du har fått. vill du skvallra till mig tidigare så får du ju gärna göra det ;) hahah! <3 vad kul att h och din mamma har fastnat för varann och att du och h har umgåtts så mycket i veckan :) min vecka var bra. minns inte allt vad jag gjorde, men blev mycket träning i alla fall och sen jobb så klart :P <3​​​​​​

2017-03-20 @ 18:46:16
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0