Lördag

Arkivbild från min lägenhet i Umeå.
 
 
Imorse när jag vaknade upp här hos mamma på ön så slog
det mig att om 2½ månad så bor inte mamma kvar här utan
då är hon Kalixbo. Det känns så himla roligt och jag är så
exalterad över det. Visst finns det många minnen från denna
lägenhet men minnena kommer ju leva kvar även fast mamma
flyttar.   Men än har hon inte flyttat så något mer minne lär
hinna skapas här i läggan, haha. Just nu sitter vi och dricker
kaffe och gör oss redo för en dag i Haparanda. Klockan 13 är
det dop i kyrkan för min kusins barnbarn Malte, men före det
ska vi handla lite. När jag fick inbjudan till dopet kom jag på att
jag inte har varit på dop sen min guddotter Wilmas dop, vilket
är 9 år sedan, så det är verkligen på tiden nu.
Hur ser er lördag ut?

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser så vårigt ut i din umeålägga :D Vad kul att åka på dop, det är så kul att få klä upp sig och fira barn och föräldrar sådär :D :D

2017-03-25 @ 11:29:49
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: JoJo

sv; hehe ingen fara gumman, jag är också seg på att svara på kommentarerna emellan åt. man har inte tid eller ork att sitta vid datorn ibland och det är okej :)

jag älskar också kombon choklad + lakrits, sååå gott ju! :D haha nej usch, cardion är under all kritik för mig nu xD måste fan bli bättre på den. jag tycker också att det är tråkigt att köra cardio och därför blir det bara styrka för mig nu xD

jag förstår att du tycker att det är kul att wilma är i den åldern nu så ni kan börja göra mer tjejiga saker :) jag längtar tills joline är i den åldern. jag hoppas att hon kommer tycka om såna tjejgrejer då. haha :P hoppas att dopet är fint! :)

nej jag ska kolla efter nije's glassar när jag ska handla i veckan. får lön på måndag så är rätt fattig just nu :P men jag har rätt höga förväntingar på dom, jag hoppas att dom är goda :)​​​​​​

hihi ja jag läste det. så kul att hon har fått en lägenhet i kalix nu! :D hoppas att du får en bra helg hemma hos mamsen :D i helgen blir det träning för min del och senare idag ska jag hem till syrran och hälsa på hennes familj och mysa med lilla j :D imorgon ska jag på en hudvårdsutbildning på eftermiddagen med oriflame :) <3

2017-03-25 @ 14:43:07
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: JoJo

jag glömde ju säga att jag har utmanat dig i bloggen! ;D <3

2017-03-25 @ 14:53:48
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0