Fredag

 
Träningsvärken efter gårdagens benpass är brutal, shit!
Högreps och PB i benpressen, jo det känns idag vill jag lova,
men som ni vet har jag en hatkärlek till träningsvärk (främst i
benen) så det känns ändå skönt fast jag knappt kan gå eller
böja på benen. Men det ska ju kännas att man lever. Nu
ska jag ladda om med PWO och häva mig till gymmet för
dagens pass som blir biceps/triceps. Bästa starten en fredags-
morgon! Det finns inga fredagsplaner alls för mig idag utan
jag får se vad dagen för med sig.
Har ni några planer för dagen?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Ja, verkligen en hatkärlek till träningsvärk i benen. Det där med att gå i trappor? Tss.. Nix don't work! :'D
Idag så är jag återigen ledig ifrån arbetet, vilket gör att jag ska vila upp mig så att jag känner mig kry till helgen. Har även tid hos VC och hoppas på goda besked! :)

Sv; vad roligt att du tycker det! Har skrivit om alla dagarna, men tänkte skriva mer om sevärdheterna då bilderna kommer upp! :D
Haha, men lasagne är ju så sjukt gott!!

Den kursen jag gick igår var HLR kurs, en som man måste utöva praktiskt (phu...) och skulle pågå 12.30-15.30. Skönt nog kom jag och min väninna lite sent så kursen för oss började typ 12.40 haha och slutade 14.00. Så det var skönt, men fasiken så jobbigt då nästan allt var praktiskt övande PLUS att alla var tvungna att stå och kika på vad man gjorde... :(

Ja, det är klart man blir. Varför ska den här fulla idioten komma och tro typ att han ägde mig? Försöka putta undan min pojkvän som jag kommit dit med för att ha det trevligt med? Nej, weird!

2017-03-31 @ 08:27:52
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Petra

inget som jag vill gå in på då det är lite privat. mår pyskikt dåligt okej skönt att din tisdag är bra i alla fall.

2017-03-31 @ 13:32:41
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

jag har också hatkärlek! :) benen får jag alltid värst träningsvärk i även, haha >.< typ ramlar och gråter när jag försöker sätta mig på toaletten!

2017-03-31 @ 14:31:52
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0