Fredag

 
Rise and shine darlings! Det är fredag, mamma kommer på
besök och det känns som att det blir en bra dag. Pricken över
i:et är legday på gymmet, whoop whoop! Jag ska dricka upp
PWO:n, blanda aminosyror och sedan bege mig mot gymmet.
Sen väntar en förmiddag med lite förberedelser och fix innan
mamma kommer hit under dagen. Vi ska på några "missions"
under eftermiddagen som ska bli riktigt skoj, jag ser framemot
det! En av anledningarna till det goda fredagshumöret.
Hur kommer er fredag se ut?

Kommentarer
Postat av: Linda

Mysig start på helgen :-)

Sv: Jag svarar alltid i kommentaren på min blogg ;), men jag läser till Webbredaktör :-)

2017-03-10 @ 08:40:25
Postat av: NICOLE

Lät ju grymt :D Wohoo!
SV: Men tack snälla!! =) Jag har såna krav med mina bilder både till blogg o instagram och till slut känner jag att jag inte vill lägga upp något istället. Ljuset blir inte tillräckligt fint, och sen känner jag "är detta intressant?" Liksom vill folk ens se det och då blir det inget av det istället.. jobbigt dilemma i dagens samhälle ;D
Tråkigt att du inte ännu fått testa Skumharen men hoppas den kommer in i helgen :)
DHL har ju som sagt slarvat bort H's födelsedagspresent med men nu har företaget skickat en ny så vi får hoppas att den hittar rätt då ;D Så jäkla typiskt - jag är lite emot att handla på internet, vill helst handla i affär så det blir rätt och att jag får med mig det hem liksom.. och så när jag beställde nu så blev det strul ;D Inte direkt så att jag blev mer pepp på att beställa på internet liksom ;)
Ja där är vi nog också lite olika kanske :) Men du läste ju ditt program 100 % och på plats, jag jobbar ju samtidigt och då blir det ju att jag har inte bara studierna att tänka på :) Därför börjar jag oftast i början men ibland skjuter jag lite på det. För mig är det dock perfekt att jobba samtidigt för jag hade nog fått dåndimpen om jag bara hade pluggat och bara haft det att tänka på .. skulle nog överanalysera varenda uppgift och inte tro att det är nog ;D
Vi hade aldrig testat tortillapizza innan men det var ju hur smidigt som helst och jättegott (vi var tvungna att testa igår så vi vet vad vi bjussar på ;)) Så jag längtar absolut till dagens middag :D Woho vad roligt! Då boooorde hon ju få en tycker jag ;)

2017-03-10 @ 11:01:53
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Moa

Vad kul att din mamma kommer på besök. Jag ä l s k a r verkligen benpass 😍 Hoppas du fick ett produktivt pass på gymmet. Önskar dej en mycket trevlig fredag finis ♥️

2017-03-10 @ 14:58:07
URL: http://moamedalicia.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0