Tisdag

Idag, 6 juni, betyder att det är Sveriges nationaldag.
Är det någonting som ni brukar fira? Jag har sett att det är
några olika firanden här i Kalix med körer, fikabjudning, tal
etcetera men det är ingenting som lockar mig. Istället har
jag börjat morgonen med massa mys och en mugg kaffe
som uppladdning inför ett gympass under förmiddagen.
Resten av dagen blir nog mest troligt att ta det lugnt hemma
i soffan med musik och målarboken. Maniska perioden verkar
vara över för denna gång vilket gör att jag känner mig tömd
på energi idag.
Hoppas ni får en fin nationaldag, oavsett om ni firar den eller ej!
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag firar inte denna dag men ska nog börja 😅♥️

2017-06-06 @ 09:56:26
URL: http://nouw.com/moamedalicia
Postat av: Hanna

Hoppas du har haft bra dag så länge :D

2017-06-06 @ 17:59:57
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: JoJo

jag firade med att dra till gymmet som du vet. haha xD och så har jag min sverigetisha på mig ;)

sv; men underbara bestie! ;* <3 jag är lika glad över att jag har dig i mitt liv och att du alltid finns där för mig - i vått och torrt! <3 du är så himla fin älskade mia!! <3

jag är så glad för din skull att din mamma äntligen bor i kalix nu. hur långt är det mellan er? :) ja så snällt att 'jag-vet-vem' hjälpte er så mycket! :D

ja det är lika bra att blogga och svara på kommentarer när man har lust :)

jag har också alltid gillat beckham. vet att jag blev rätt ledsen när han sa att han skulle lägga av med fotbollen. haha :P

åh jag håller tummarna att fk fattar nu att du behöver fortsätta med terapi och att du inte är redo att börja jobba än så att du får pengar​​​​​​​​ av dom igen.

härligt att du också är high on life just nu oavsett om det är medicinupptrappningen eller ej så det ju en underbar känsla :D

helgen har bestått av träning, bio med brorsan, hängt lite med familjen och sen har jag chillat hemma. :) vad gjorde du i helgen gumms? <3​​

2017-06-06 @ 18:04:53
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: JoJo

jag firade med att dra till gymmet som du vet. haha xD och så har jag min sverigetisha på mig ;)

sv; men underbara bestie! ;* <3 jag är lika glad över att jag har dig i mitt liv och att du alltid finns där för mig - i vått och torrt! <3 du är så himla fin älskade mia!! <3

jag är så glad för din skull att din mamma äntligen bor i kalix nu. hur långt är det mellan er? :) ja så snällt att 'jag-vet-vem' hjälpte er så mycket! :D

ja det är lika bra att blogga och svara på kommentarer när man har lust :)

jag har också alltid gillat beckham. vet att jag blev rätt ledsen när han sa att han skulle lägga av med fotbollen. haha :P

åh jag håller tummarna att fk fattar nu att du behöver fortsätta med terapi och att du inte är redo att börja jobba än så att du får pengar​​​​​​​​ av dom igen.

härligt att du också är high on life just nu oavsett om det är medicinupptrappningen eller ej så det ju en underbar känsla :D

helgen har bestått av träning, bio med brorsan, hängt lite med familjen och sen har jag chillat hemma. :) vad gjorde du i helgen gumms? <3​​

2017-06-06 @ 18:04:53
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Caroline

Låter som en skön dag! :) Jag firar inte Sveriges Nationaldag något särskilt utan har mest renoverat lägenheten :)

Sv; Före - och efterbilder kommer givetvis, när allt är klart ;)

2017-06-06 @ 19:24:21
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: elin

Jag firar inte denna dag något speciellt!<3

2017-06-06 @ 19:52:46
URL: http://devote.se/johnssons
Postat av: NICOLE

Jaså har maniperioden gått över nu :( Blä jobbigt, du vet vad jag sagt tidigare om det. Men hoppas det snart blir stabilt! Och att du haft en bra dag.
SV: Det var hur gott som helst :D Jaså fy då. Har vänner som lätt blir åksjuka men jag har aldrig blivit det så jag har ju haft tur :) Speciellt eftersom vi åkt mycket båt med. Finns inget härligare tycker jag ;)
Vi har varit på shoppingcentret, varit till stugan och så har vi grillat. Som du också vet genom snap:) nu väntar jag på biggest loser :D

2017-06-06 @ 20:03:21
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Amanda

Firar inte direkt denna dag faktiskt, lite tråkigt kan jag tycka! :)

2017-06-06 @ 20:15:08
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0