Måndag

 
New week, new opportunities! Så var det måndag igen och
jag kan sammanfatta helgen som väldigt bra, intensiv och mysig.
"Duracellkaninen" finns fortfarande kvar i mig men börjar avta,
så imorse har jag städat lägenheten, får liksom passa på medan
energin och lust finns. Nu ska jag dock lägga mig raklång på
soffan och försöka vila, det blir en lugn dag för att försöka åter-
hämta mig efter helgen. Senare i veckan väntar ett sjukhus-
besök, några gympass och en middagsbjudning i helg.
Har ni några planer för veckan?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh har en liknande målarbok och älskar den så himla underbar<3

2017-06-05 @ 12:56:45
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Vad skönt att du har fått mycket gjort. Det låter som en bra vecka som kommer också, hoppas kycklinggrytan blev god och att det går bra på sjukhusbesöket.

I veckan har jag massa planer. Idag hälsade jag på jobbet. Det är klämdag, så inga elever var där - det känns som en skön "upptrappning". På onsdag ska jag hälsa på när de spelar brännboll och på fredag ska jag på personalfest. Det kommer bli sååååå jobbigt, men det får lov att gå. Jag måste öva!

2017-06-05 @ 17:49:04
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0