Måndag

Sista veckan i juni har startat och den bjuder både på ett avslut
och en början kan man säga. Morgonen började med kaos, var
tvungen att åka till sjukhuset klockan 08 för att se vad det var
för besök inbokat klockan 10. Fick igår en sms-påminnelse om
ett besök idag, men aldrig fått kallelse för det.. Det visade sig
inte vara något läkarbesök utan tid för dagens samtal. Idag träffar
jag nämligen min kontaktperson för sista gången innan en ny
person tar vid, så det blir ett överlämningssamtal kan man säga.
Det känns riktigt tråkigt eftersom jag haft min nuvarande kontakt
i nästan ett år och vi har haft en väldigt bra kontakt, men jag
hoppas det blir lika bra med den nya. Utöver dagens sjukhus-
besök har jag inga storslagna planer för veckan, det enda som
jag vet för tillfället är ett besök till Haparanda på torsdag för att
uträtta ärenden. Men nu är det dags att rappa på med frukosten,
sjukhuset väntar.
Har ni några planer för veckan?
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin du!

2017-06-26 @ 11:01:15
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: Amanda

Åh så jobbigt att du måste byta kontaktperson men hoppas det löser sig och blir bra ändå!

2017-06-26 @ 14:02:39
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: JoJo

fina, fina bästa vän!! :* <3

sv; ja jag älskar också hennes låtar! :D kul att du har sett henne live, det skulle jag också kunna tänka mig att göra :)

nej jag har kollat på flera affärer och ingen säljer true :( har sett nån annan dryck esse eller vad den heter, men dom ser inga goda ut om man kolla på hur burkarna ser ut. hahah xD

hahah det är samma här angående bloggen och kommentarerna. håller med om att det är jobbigt att svara på kommentarer nu för tiden. älskade också förut att svara på dom men nu känner jag bara att det är drygt :P jag hoppas att motivationen till bloggen kommer tillbaka för oss båda snart gumman :)

tack, jag krigar på med min träning. denna vecka ska jag försöka hinna med 4 pass hade jag tänkt :D solade efter träningen idag, såå skönt! fick sola gratis. hahah det tackar man ju inte nej till xD men vilka värdelösa tider ditt gym har öppet på helgerna :o mitt gym har öppet alla dagar 10-20 under sommaren.

låter som att du hade en mysig midsommar gumms :) jag var över till borlänge och spenderade midsommar med familjen :) <3​​​​​​​​

2017-06-26 @ 18:50:19
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0