Torsdag

 
Morgonens benpass var ett av det brutalaste som jag någon-
sin
kört. Jisses! Det var tungt, många set och svettigt, älskar
när man får till de passen. Dessutom tog jag 2 nya PB:n, wiie!
Efter passet kändes det extra skönt att hoppa in i duschen, ha
hårinpackning och använda porstripes. Strax ska frukosten ner
i magen och efter det ska jag ut på en liten promenad. Får se
hur det går med benen, haha. Under dagen ska jag förbi
mamma, se Criminal Minds och vara med finaste R.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

GRATTIS till ditt personbästa och andra positiva grejer. Vet ju att du har det du tacklas med, både i det inre och självklart också de byråkratiska delarna. Tur att du har familjen och R och katten <3

Jag förstår att du inte kan komma till Umeå, men jag längtar efter då det går :D

2017-07-13 @ 12:32:43
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Days by Johanna

härligt med PB :)

2017-07-13 @ 12:37:24
URL: http://daysbyjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0