Söndag

 
Aj, att flyttstäda är inte det skonsammaste för kroppen..
Benen och knäna värker, ryggen värker, jag har ett antal blå-
märken på kroppen och känner mig väldigt trött. Men nu är
hjärtats lägenhet färdigstädad och jag försökte hjälpa till så
gott jag kunde och orkade. Igårkväll belönade vi oss med en
Ben & Jerry's innan jag somnade tidigt och gott.


Den här söndagen blir lugn för min del. Jag hade tänkt gymma
i eftermiddag med hjärtat men på grund av kroppens värk och
psykiska trötthet har jag bestämt mig för att avstå. Istället ska
jag ligga hemma och vila, väldigt välbehövligt. Ikväll väntar
en god middag i form av kycklingsallad, ser redan framemot
det, haha. Men nu ska vi hugga in på frukosten och några
muggar kaffe framför ett avsnitt av Bones.
Hur ser eran söndag ut?

Kommentarer
Postat av: Days by Johanna

Flyttstäda är inget kul alls :( flyttar han till en annan lägenhet, eller hem till dig? :)

2017-07-30 @ 13:55:05
URL: http://daysbyjohanna.se
Postat av: amanda

Å vad gott med B&J<3

2017-07-30 @ 16:33:54
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0