Måndag

Här har det ekat tomt sedan lördag, men jag har haft annat för
mig och prioriterade bort bloggen. Men nu är det måndag och
en ny vecka, uppdateringen blir kanske bättre. Vi får väl se.


Den här veckan har jag inte särskilt mycket inplanerat, inga
sjukhusbesök eller andra måsten. Eller ja, idag står tvätt på
schemat men utöver det har jag inga måsten i veckan. Skönt!
Under förmiddagen var jag på en riktig långpromenad eftersom
solen skiner. Äntligen tittar solen fram efter flera gråa och
regniga dagar. Just nu sitter jag i fotbad och dricker en mugg
kaffe, har precis haft mini-spa som kändes välförtjänt efter
den långa varma promenaden.
Vad pysslar ni med idag?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0