Lördag

Idag vaknar vi upp till 1 juli och den bästa sommarmånaden.
Jag tycker alltid det är mycket aktiviteter och arrangemang i juli,
vilket är roligt. I mitten av månaden är Sommarfestivalen här i
Kalix så jag tänkte se när Måns Zelmerlöw uppträder. Det ser
jag framemot eftersom jag alltid har velat se han live. I slutet
av månaden är det marknad i både Övertorneå och Luleå,
men får se ifall jag orkar/kan åka på någon av dem, hoppas
det i alla fall. Seskarö skärgårdsfestival är också ett par dagar
i slutet av månaden, dit ska jag en kväll för att träffa bekanta
och äta god buffémat. Det är en tradition varje år även fast jag
inte klarar av att vara där länge/när det blir mer folk och hög
musik, men förhoppningsvis klarar jag en stund.
Hur ser era juliplaner ut?
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åh så roligt!!

2017-07-01 @ 21:54:50
URL: http://gabriellasigfridsson.se
Postat av: Carolina Thoor

Vad trevligt och jättefin bild på dig! Låter som om du kommer att ha en trevlig juli månad :D
Själv ska jag gå på semester, men det är inte fören den 24/7 och sedan ska vi på Takida konset, träffa mormor och morfar och förhoppningsvis min farmor och farfar i Skåne :D

Sv; ja, det är verkligen underbart med en diskmaskin! Nej, men precis. Inte bara då man är sjuk, finns dagar då man arbetat så mycket eller liknande och bara är trött och orkar inte diska. Då är det guldvärt! Kör också en diskmaskin nu :D

Ja, det är verkligen underbart! Något som jag bara älskar :D

Tack ska du ha, det fick jag! :)

2017-07-02 @ 10:18:54
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0