Lördag

 
Vädergudarna var inte på vår sida igår när vi besökte Övertorneå,
det regnade hela tiden men som tur var hade vi med paraply.
Något positivt med allt regn var att det var lite folk och jag slapp
få panikattacker och ångest. Trots regnet var det en väldigt trevlig
förmiddag med R, mamma och Marie. Dock var mina krafter
helt slut efter så resten av dagen låg jag i soffan och sen blev
det tidig sänggång.


Efter många timmars sömn inatt vaknade jag upp redan vid 06
och kunde inte somna om. Det kändes tomt och ovant att vakna
upp utan R vid min sida, är så van att ha han jämte mig, men som
tur är ses vi senare idag. Nu ska jag dricka morgonens första kaffe
och ladda upp inför ett armpass klockan 09. Resten av lördagen
ska jag spendera med hjärtat och Diesel, mysa framför serier och
äta gott. Som alltid efter att jag gjort något mer ansträngande är
jag väldigt psykiskt och fysiskt trött dagen efter, så det blir lugna
puckar här hemma idag.
Vad hittar ni på denna lördag?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Härligt att ni hade det bra trots regnet :) Det går ju an en stund i alla fall :D
SV: jaa det är riktigt skönt att vara HELT ledig, jag har inte gjort mycket tunga/jobbiga grejer nu inte :D Verkligen härligt. Jag kom dessutom in på den där kursen med mest poäng som jag så gärna ville in på! Det var ju snudd på omöjligt fick jag höra -m en jag kom in!! Så roligt :D
Jo det blev lite förändringar här hemma igårkväll! Lite saker som fick flytta på sig och fick nya platser, och det blev fint :) Jag tycker om fördringar här hemma :)
Nä nu är dte inte långt klart till semestern, riktigt härligt! Japp, Henrik får semester fjärde aug så han hinner ha en vecka innan jag får :) Men då har vi hela augusti sen och det är ju då det brukar vara som finast :D
Vi har en del inplanerat (nähäää, hehe rastlösa paret, nädå vi vill bara hitta på en massa kul :)). En del utflykter i närheten, sen planerar vi att åka längre ner i landet på typ spa, och sen kanske en weekend till Prag! =) :D Hoppas på det iaf, får se om vi hittar något bra vid de datumen vi kan :) Måste dessutom förnya mitt pass ;) Hoppas du har det fint idag :D

2017-07-15 @ 10:06:51
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Erika

Låter som en perfekt lördag. Här blir det också lugnt och ta dagen som den kommer :)

2017-07-15 @ 13:25:40
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Jag vet vad du menar, för jag har ju också utmattning. Det är därför jag behöver blockplanera. Alltså inte i ett skrivblock, utan i liksom "klossar", äääh... svårt att förklara ^^


Låter som en fin lördag :) Jag har legat på golvet hela dagen och lyssnat på podcast, nu har jag krupit upp i fåtöljen och ser på Bridget Jones :D

2017-07-15 @ 20:14:18
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Åh så synd att det regnade..

2017-07-15 @ 20:19:10
URL: http://gabriellasigfridsson.se
Postat av: Gabriella

Åh såå mys att titta på serier!

2017-07-15 @ 20:38:33
URL: http://gabriellasigfridsson.se
Postat av: Days by Johanna

Låter som en lugn och skön lördag

2017-07-15 @ 20:58:39
URL: http://daysbyjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0