Lördag

 
Nu är det några dagar sedan jag skrev ett vardagsinlägg och det
har hunnit hända en del under de dagarna. Bland annat har jag,
R, mamma och hennes kusin varit i Haparanda på torsdag.
Avslutade den turen med kinabuffé och ett besök förbi mommo.
Igårkväll var det middagsbjudning hos mamma. Så god mat och
en mysig kväll med massa prat och gitarrspelande av R.


Gårdagens medicinupptrappning har som vanligt gjort att jag
hamnat i en maniperiod igen. Så med bara 5 timmar sömn
vaknade jag vid 06, både kropp och psyke var redan då i hög-
varv och rastlös, så jag startade två maskiner tvätt för att göra
något, haha! Nu är jag redan klar med tvätten och har även
hunnit med att pyssla med annat här hemma. Det blir att fortsätta
pyssla och dona här hemma under dagen, men jag hoppas kunna
vara lugnare ikväll när jag ska iväg. Även fast jag är en duracell-
kanin dessa dagar så föredrar jag ändå de dagarna framför
mina "lowdays".
Hur ser er lördag ut, vad ska ni hitta på?
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Jobbigt då det är sådär, men förstår att du hellre vill vara en duracellkanin än vara låg. Men låter som bra dagar :)

Sv; haha ja, jag har varit så seg på att publishera alla bilder ifrån Åland. Varit andra inlägg jag vill publishera eller så har jag glömt bort dem haha. Men nu är exakt alla bilder uppe skönt nog och nu kan jag börja beta av ifrån London resan haha xD
Ja, det är super fint på Åland. Skulle mer än gärna vilja göra om den resan :D

Vi kommer att se Takida i Örebro :)

2017-07-08 @ 08:52:11
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: JoJo

jag kan förstå att du föredrar att vara en duracellkanin istället för att vara low <3

sv; hahaha kul att du är likadan som kollar utseende på burken för att avgöra om den är god eller inte :P ne men esse har ju fula burkar så vet inte om jag kommer prova dom heller. förstår inte varför true inte säljs längre? :( ja jag har snickers-shakern men har väl såklart inte provat den än. haha! ;P

nej usch det är så segt med bloggen nu och speciellt att svara på kommentarer. känner att jag absolut inte har nån motivation till det längre. :/ ja det är bra att vi har kontakt på andra sociala medier och skulle nån av oss sluta blogga så skulle vi ändå inte förlora kontakten. du är ju en av mina bästa vänner gumms! ;* <3

jag fick in 3 pass, hann inte träna en dag som jag hade tänkt. har blivit lite tidsoptimist har jag märkt. hahah xD du är duktig som tränar så mycket nu igen gumman :) vad har du för planer för helgen? <3​​​​

2017-07-08 @ 10:14:10
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Ida Gratte

Hoppas du lugnar ner dig och får en härligt kväll :)

2017-07-08 @ 11:15:53
URL: http://idagratte.blogg.se/
Postat av: Erika

Den maten såg inte dum ut! :)

sv. Men precis, gäller ju att pengarna går till det som är viktigast för och främst!

Jag shoppade faktiskt bara en kofta/jacka till mini, annars var det mannen som shoppade en del :) Lät som ni hade en superfin dag!

2017-07-08 @ 18:03:03
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: NICOLE

Låter som en härlig tripp ni gjorde :) min helg består tyvärr av jobb men kompenserar det till veckan då jag jobbar tre dagar endast :D :D så skönt! SV: ja melon är riktigt gott :) Nä jag drar också ner temot på bloggen rejält nu, är seg med kommentarerna och bloggar inte direkt varje dag precis som vanligt - men det får vara så nu! Mycket på jobbet så jag hinner inte.. prioriterar annat :)
Skönt att du känner skillnad! Då kanske det inte dröjer så innan du kan komma ut och arbetsträna heller :D
Jo tack det har gått bra men det är kaos, går runt med ständig hjärtklappning och oro så får väl stroke eller hjärtfel snart .. nä ska inte säga så men det kan inte vara nyttigt att må så hela tiden :) men det ordnar sig snart! =)

2017-07-08 @ 19:41:59
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Days by Johanna

Man får se det _"positiva" med det hela.

Vi har varit och firat min mormor som fyller 90år imorgon.

2017-07-08 @ 20:50:08
URL: http://daysbyjohanna.se
Postat av: Carolina Thoor

Sv; ja, det är verkligen underbart! Bara älskar att få vara ledig i tre hela dagar. Det är verkligen lyx! :D nja, inte direkt utöver att vi har varit på kalas idag och på måndag ska jag träffa min mamma i stan och umgås med henne :)

Vad skönt. Hoppas också att ditt mående blir mer stabil till nästa vecka. Alltid jobbigt under upptrappning :)

Tack ska du ha, det har vi fått. Hoppas att ni också fått en bra lördag! :) <3

2017-07-08 @ 23:21:40
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0