Juli-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
Jag har sett Måns Zelmerlöw live, magiskt!

Jag har inte haft så mycket ångest eller panikattack denna
månad, bara några dagar och vid några tillfällen, bland annat
under Måns konsert.

Jag och R har firat en månad tillsammans 4/7, han har över-
raskat mig med presenter och bjudit på mat.

 
2. Vad har varit det sämsta denna månad?
Allt regn.. Känns som att det regnat väldigt ofta i juli..


3. Vad har varit den bästa upplevelsen denna månad?
Att jag såg Måns Zelmerlöw uppträda 20/7. Såå bra!

 
4. Bästa köpet denna månad?
Får säga att det är biljetterna till Måns Zelmerlöws konsert.


5. Sämsta köpet denna månad?
Ett paket glass som jag trodde skulle vara god, men det
smakade bara vanilj så jag blev sjukt besviken..
 

6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
Åka till Luleå.


7. Godaste maträtten som du har ätit denna månad?
Asiatisk buffé på restaurang Zenzei i Haparanda, yum!


8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Filmer har jag inte alls tittat på.. Serier har jag däremot sett
t.ex The big bang theory, Criminal minds, The fall, Bones
och How to get away with muder.


9. Bästa citat denna månad?
"Du och jag. Vi är bäst tillsammans". ♥


10. Lägg upp någon bild som du har fotat denna månad.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

Kul att läsa :) Låter som en bra månad ändå! Ha en fin sistakväll i Juli ;)

2017-07-31 @ 16:12:11
URL: http://idagratte.blogg.se/
Postat av: Erika

Så tråkigt att det regnat så mycket!

sv. Det stämmer, nu har mini kommit :)

2017-07-31 @ 19:47:58
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0