Haparanda

 
Klockan är just efter 08 men jag och hjärtat har redan varit på
gymmet och avverkat dagens träningspass. Ett snabbt bröst-
pass fick det bli, och jag gillar verkligen allt mer att träna den
muskelgruppen. Frukosten har just landat i magen och jag ska
fixa till mig innan vi styr bilen mot Haparanda. Behöver handla
lite nödvändigheter och samtidigt får vi en liten "roadtrip", kul!
Eftermiddagen och kvällen blir väldigt lugn, jag blir alltid så galet
trött efter att ha varit och handlat, särskilt i Haparanda då det
är mer folk.
Har ni några tisdagsplaner?

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

Bra jobbat så tidigt! Då låg jag och sov.. Haha ;)

2017-07-25 @ 11:01:52
URL: http://idagratte.blogg.se/
Postat av: JoJo

låter som en bra tisdag gumms! :D

sv; ja alltså amerikanskt godis är ju sååå gott! m&m's med peanutbutter är ju heaven! <3 åt upp hela kartongen på en och samma gång. hahahah!

vad tyckte du om tyngres kladdkaka-vassleprotein? är ju det jag har :D jag tycker att den är väldigt god :) ätbara saker är ju det bästa på marknader. hahah xD

alltså jag har inte setat vid bloggen på över en vecka och det märks både på statistiken som har gått ner och sen har jag över 75 kommentarer. haha suck känner jag bara xD jag känner också att jag har andra saker jag vill prioritera framför bloggen :P

hoppas allt är bra med dig gumman! :* <3​​​​​​

2017-07-25 @ 17:47:09
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: moa

altså. du är så snygg!!! och jag är så glad att du har hittat mannen i ditt liv. vad härligt att ni tränar tillsammans. <3

2017-07-25 @ 23:44:49
URL: http://moamedalicia.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0