Fredag

 
Wow, vilken stjärna Måns Zelmerlöw är! Hans konsert igår
var helt magisk! 10 års drömmande om att få se han live blev
igår verklighet och jag är så glad över det! Dock fick jag ångest
och panik.. Men mer om det, konserten och bilder publiceras
imorgon. Det var i alla fall en stor (och bra!) upplevelse att se
han live.


Eftersom Måns började spela först 23.00 blev det en sen natt
och jag kröp till kojs vid 02. Idag känner jag mig som en påse,
väldigt psykiskt trött och orkeslös. Jag visste att jag skulle må
såhär efter gårkvällen eftersom det var folk, ljud och mycket
intryck, men jag kände att det var värt den smällen för att få
se en av mina favoriter inom musik. På grund av mitt mående
kommer jag inte åka till Seskis idag som det först var tänkt..
Jag behöver vila och "repa"/återhämta mig efter gårkvällen,
så dagen kommer spenderas i soffan framför Criminal Minds
varvat med sovstunder. Kanske inte den roligaste dagen men
väldigt behövligt och nödvändigt.
Hoppas ni får en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0