Fredag

Gårdagens bakslag och extrema trötthet och utmattning var hemsk,
jag hade ingen ork alls utan jag låg i princip hela dagen i soffan
och sängen. Den här dagen känns lite mer hoppfull, jag är inte lika
trött, än så länge.. Det finns lite planer för dagen och jag hoppas
kunna genomföra dem utan att utmattningen ska hindra mig.
Hjärtat ska flyttstäda idag och jag ska försöka hjälpa till så gott
jag orkar. Under eftermiddagen ska jag vila och ladda batterierna
inför middagen hos mamma på kvällskvisten. Det ska bli riktigt
mysigt och gott, en av mina favoriträtter ska serveras (lövbiff
med pommes stripes, vitlökssmör och sallad). Yum!
Hur ser er fredag ut?

 

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Jag beklagar bakslaget, det känns igen från när jag gjort något "riktigt" en dag - då är dagen efter ett sängläge helt på en gång >.< Men hoppas att det ska lätta med lite extra återhämtning!

Idag har jag varit och köpt ett soffbord och ikväll ska en kompis komma hit <3

2017-07-28 @ 17:19:49
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Nilma I Form

Det låter som en bra dag :)

SV: Jadå, beställde från ett annat ställe hem till mig så det tar några dagar extra :)

2017-07-28 @ 20:10:37
URL: http://www.nilmaiform.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0