Bye bye blue

 
16 juni släppte Miriam Bryant sitt nya album Bye bye blue.
Jag var inte sen med att lyssna igenom låtarna då hon är en
stor favorit hos mig då det kommer till musik. Förutom att hon
har bra röst och leverar bra låtar tycker jag att hon verkar stå
med båda fötterna på jorden och är en klok tjej.

Hennes nya album då? Ja det är likt Miriam och flera av hennes
populära låtar som spelas på radion finns med. Såklart är vissa
låtar vassare och bättre än andra, men överlag gillar jag albumet.
Enligt mig leverar Miriam alltid, hon är som sagt en av mina favorit
inom musik. Det vore såå kul och grymt att se henne live så det är
synd att hon bara har spelningar i söder.

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Vad kul att albumet är bra! Det är aldrig fel att ha en stor favorit som är så duktig som hon är. Synd att de bara spelar på södra sidan utav Sverige, men hoppas att du en vacker dag får se henne live! :)

Sv; jo tack, det har jag verkligen haft! :)

Men åh. Både presenterna + middagen lät strålande och super gott hihi! Hoppas att han blev glad :D

Tack det har jag fått. Hoppas att du har fått en bra start på vecka 29 :D

2017-07-18 @ 18:55:17
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Sofie

Håller verkligen med dig, hennes nya album är väldigt likt många av hennes populära låter vilket bara är ett plus! :)

2017-07-18 @ 23:31:43
URL: http://nouw.com/jjohanssonsofie
Postat av: Anna B

Miriam uppträdde under en Midsommar i Pajala för några år sedan; det var innan hon slog igenom ordentligt. 😊

2017-07-18 @ 23:37:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0