Bakslag

Idag är en sämre dag och det känns blä. Jag är så trött,
så trött,
både fysiskt och psykiskt. Hade ingen ork och
energi att kliva upp imorse utan kroppen var helt handlings-
förlamad och ögonen kunde inte hållas öppna. Så jobbigt!
Det är ett tag sedan jag hade dessa extrema dagar med verk-
ligen noll energi, ingen koppling till hjärnan, ingen lust etcetera.
Jag är en levande zombie och det känns så tråkigt att jag fått
ett bakslag idag. Idag blir det med andra ord säng/soffläge
hela dagen, finns ingen ork till något annat..


För att detta inte bara ska bli ett gnäll-inlägg så ska jag visa
vad jag fick för överraskning av hjärtat igår. Han gav mig en
målarbok med 350 sidor tatueringsmotiv att färglägga, wiie!
Blev så himla glad för jag har velat ha en sådan ända sen jag
upptäckte dem för två veckor sedan. Världens bästa, finaste
och underbaraste R! Direkt jag fick boken började jag måla
ett motiv, verkligen bästa målarboken ever!

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det kan vara nyttigt med slöa dagar emellan åt också, då behöver verkligen kroppen vila! :)

2017-07-27 @ 10:25:26
URL: http://nouw.com/jjohanssonsofie
Postat av: MALIN

Vilken rolig målarbok :) Kram

2017-07-27 @ 18:16:05
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: NICOLE

Så jobbigt :( men kul att få en liten present iaf, lite uppmuntran =) Hoppas den är rolig att måla i! SV: ja jag har ju kunnat bocka av en hel del iaf, det var kul att se =) båt är fantastiskt, jag är "uppvuxen" på sjön :) Min låtsaspappa är båtfantast och vi har en jättefin och stor, men den är inte sjösatt på ett par år då de gått över mer till husvagn :)
Jo det är rätt mycket jobb.. men det går ju bra när en väl är där . Men i helgen är jag ledig så då ska jag heeem :D :D
Nää har jobbat idag, lång dag.. och imorgon 8-14 innan jag som sagt kan ta mig hemåt, riktigt skönt!! =)

2017-07-27 @ 19:36:33
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Gabriella

Jättefin bok!!

2017-07-27 @ 20:56:18
URL: http://gabriellasigfridsson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0