Tisdag

 
Gårdagens sjukhusbesök gick bra, det var över rätt fort men jag
blir alltid illamående efter de där undersökningarna. Nu är det
bara att hålla tummarna för ett bra provsvar! Efter sjukhusärendet
åkte vi in till Luleå för att äta kinamat och handla. Jag var in på
Gymgrossisten as usual och köpte några produkter, pratade med
personalen och fick provsmaka godsaker. Vad jag köpte i
Luleå får ni se senare i eftermiddag.


Den här tisdagen startade med lite "sovmorgon" (jämfört med
igår) och sen ett gympass. Underbart att vara tillbaka bland
vikterna efter att ha vilat sen lördag. Tack vare gårdagens
kinamat och några dagars vila hade jag bra tryck i musklerna
idag, lovely! Nu är det frukostdags för mig och mamma, där-
efter åker mamma hem och för mig väntar en lugn dag med
mycket vila. Är så trött och slut efter gårdagen när jag varit
bland folk i flera timmar.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Skönt att det gick över fort, men kul är det ju inte! Men det är ju härligt att det är över nu =)
SV ja jag tycker den är grymt bra :) Men överlag tycker jag att hans låtar är bra, I see fire är bäst =) . Tvätta är ju typ att inte göra något tycker jag haha, bara fixa lite hemma med sånt tycker jag inte är någon fara :) Tråkigt att du kände så eller snarare inte kände för att träffa din pappa. Det kanske skiftar mycket där? Jag träffade t ex inte min mormor när vi var upp nu, tyckte inte jag hade behov av det =)

2017-01-24 @ 12:41:25
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Mamma Malin

Min dag började lite likt.. lite sovmorgon och sen åkte jag till gymmet. Gött!

2017-01-24 @ 15:40:38
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Erika

Vad skönt att besöket gick bra i alla fall :)

2017-01-24 @ 15:53:18
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0