Onsdag

Alltså jag har varit såå dagvild de senaste dagarna!
Måndagen var som en lördag för mig och idag känns det
som att det är måndag, haha. Är jag inte redan nog snurrig
så blir jag då det av denna förvirring kring dagarna.. Fast
egentligen spelar det ingen roll vilken dag det känns som när
jag är hemma och inte har något inplanerat för dagen.
 
Jag är fortfarande väldigt trött efter måndagens Luleåtripp, igår
låg jag på soffan hela dagen efter att mamma hade åkt hem
och den här dagen blir likadan. Känner att det inte finns ork
till något annat utan jag behöver vilan och återhämtning.
Ute är det snöstorm och blåser extremt så det skulle ändå ha
blivit en innedag. Jag är så jäkla less dessa snöstormar som
kommit senaste veckorna, nu räcker det med snö!
Hoppas ni får en bra onsdag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Skönt att bara ta det lugnt. Det ska jag också göra. Funderar på att kanske ta mig ut på en mindre promenad för att få lite frisk luft. Det mår jag inte direkt sämre utav!
Tråkigt med snöstormarnaa. Jag hoppas att det snart slutar :)

Sv; tack ska du ha <3
Det hoppas jag med. Fan nyser konstant och snoret bara sprutar. Fruktansvärt obehagligt. Dock har febern gått ned, men känner mig illamående jämt och speciellt då jag äter. Och vätska får jag knappt i mig.. Läskigt! Och ibland har jag jätte ont i halsen, ibland märker jag inte ens av det. Sjukt irriterande och känner mig fortfarande orkeslös men mycket bättre än de andra dagarna :)

Hehe, det tycker jag alltid att man ska ha. Lite plåster på såren shopping! :D

Nej men precis. T.ex. vitalparametrarna eller typ fikat som vi brukar ha på fredagar, jag själv i mina arbetskläder eller liknande. Jag skulle aldrig lägga ut en selfie med en patient eller ''klockan 15.00 går jag in och vänder på en patient'' haha xD

2017-01-25 @ 10:26:38
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Hanna

De är super gott! :D
Det tar ungefär 2 timmar till Stockholm ifrån lilla Gävle :)

2017-01-25 @ 13:55:31
URL: http://nouw.com/hannawahlberg
Postat av: NICOLE

Så jobbigt med denna tröttheten :( Men skönt att du bara är hemma och är =) SV: Ja den var rätt kul faktiskt, en del listor har såna märkliga frågor haha men den här var bra tycker jag =) Du får spara den tills du jobbar igen ;) . Jodå, sommarjobbade två somrar på en kiosk :) Eller typ gatukök. :) Och fabriksarbetet var en kort stund bara =)
Jag fick faktiskt tillbaka både uppgiften och tentan som vi hade i kursen i julas och jag klarade båda!!! Glädjetjut här hos mig då =) Blev så glad och lättad!! =) Var så bekymrad över dem men skickade in dem innan Lule och tänkte att jag bara skulle släppa det när vi var där uppe! Och det gick ju fint :D Så idag är jag väldans glad i skolan haha =)
Jag har alltid varit så tålig så har alltid tänkt att det inte är någon fara. Jag har aldrig varit nära att "gå in i väggen" men jag har fått större förståelse och har fått jobba med mig själv för att förebygga stress :) Tur att jag går den utbildningen jag gör att jag kan handskas med det :) Men nog kan det vara tufft att läsa 100 % och sen jobba mycket utöver det, det säger jag inget om för då ljuger jag;) Men jag planerar och det har funkat bra.
Jag åker hem på måndag igen :) Min bror fyller på måndag så han ska ha kalas på söndag, och så hinner jag sjunga för honom innan de ska till skola och jag far hem igen =)

2017-01-25 @ 14:45:10
Postat av: Erika

Jobbigt med snöstormar!
Själv tycker jag det känns som torsdag, haha :)

2017-01-25 @ 14:56:20
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Jessica Högberg

Hoppas att du samlar massa energi!!

2017-01-25 @ 17:01:21
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0