Måndag

 
Förra veckan blev det tre sjukhusbesök och det kan hända att
det blir tre besök även denna vecka. Idag ska jag nämligen på
två sjukhusbesök! I fredags när jag var hos läkaren skulle
jag ta flera blodprover men då strulade han till det med "re-
missen" till provmottagningen så jag ska ta alla prover idag istället.
Jag håller tummarna för att proverna visar bra värden, hade visst
ett värde lite lågt enligt läkaren i fredags. Blev fortsatt sjukskriven
och sen pratades det även om eventuellt ännu mer mediciner..


Nå ja, en ny vecka är här och den börjar som förra slutade: med
sjukhusbesök. Jag ska strax ordna en skål gröt och kaffe till
frukost och sedan fixa till mig inför sjukhuset. Efter morgonens
provtagning blir jag kvar på sjukhuset för då har jag tid för mitt
veckobesök. Så blir ett par timmar på sjukhuset, haha. Efter det
blir det raka vägen hem för att vila, lär vara helt slut efter två
sjukhusbesök. Brukar ju vara nog trött efter ett..
Har ni några måndagsplaner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0