Lördag

 
Min kropp fortsätter vara extremt trött och blytung även idag, precis
som gårdagen.. Bläh! Jag hade planerat att gymma denna lördag
men det blir inte av, kroppen behöver vila då den är såhär trött.
Jag orkar ju knappt hålla ögonen öppna eller ta mig upp ur sängen
så finns inte en chans att jag skulle prestera bra på gymmet. Det är
viktigt att lyssna på kroppen så gymmet får vänta till måndag och
istället blir det rejält med vila idag. En stor mugg kaffe och frukost
ska strax intas och sedan blir det en slödag i soffan framför SKAM.
Hoppas ni får en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sötkatten!!

2017-01-07 @ 12:32:51
URL: http://lindaviktoria.se
Postat av: Flisan

sv: tack detsamma :)

åh vilken sötnos :D

2017-01-07 @ 14:03:39
URL: http://nouw.com/lifeandtv
Postat av: Amanda

Din katt liknar mina katter jätte mycket! :)

2017-01-07 @ 14:50:50
URL: http://amandalarsson.nu
Postat av: Hanna

Ja men precis, hålla mig glad liksom :)
Tack ja jag är grymt nöjd med plaggen!

2017-01-07 @ 15:02:04
URL: http://nouw.com/hannawahlberg
Postat av: Petra

Det blir nån gång i vår som jag ska göra tatueringen. Tatueraren sa att jag kunde ta 2 alvedon så det hjälper lite sen sa han man kunde smörja in området dagen innan med bedövningsalva men tror mer på att jag tar 2 alvedon så man kan slappna av.

Okej vad bra ska ha med lite dricka och något godis alltid bra att vara förbered

Ja har också sett färdigt säsong 2 nu och har sett halva säsong 3

2017-01-07 @ 15:10:48
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Fy så jobbigt att vara så extremt trött och tung :(( Blä. Tur du har gosen med dig iaf =)
SV: Haha ja det kan vara kul att kolla i men när det blir så extremt mycket saker överallt blir det tillslut svårt att hitta fokus på vad man ska kolla på:o så blev det igår. Supermycket saker överallt :)
Haha nä då det gör inget =) Får ofta läsa saker du skriver fler gånger haha =) Fb, insta, storyn på snap och så brukar du skicka saker på snapen också, och så bloggen såklart :)
jag tycker alla säsongerna har varit bra med bra budskap och ståndpunkter, så det finns verkligen något bra i varje säsong :) Tycker den tredje är väldigt bra med. Önskar så en säsong om Vilde, vad som försiggår i hennes hjärna och följa henne mer:) Men även Jonas :)
Det är ju blåsten som är det värsta :( Jag såg på vädret att någonstans i sve skulle de bara ha minus 10 typ men det skulle kännas som -30 bara för att det låg vid vattnet och blåste svinigt kallt. Så temperaturen kan ju luras ibland, att det också känns varmare än vad det egentligen är , beroende på var man befinner sig :)
Idag har vi runt nollan, såå härligt :D Jag har varit ute och tränat, det var friskt och härligt :)
Men fy så hemskt att behöva skotta fram bilen.. värsta!
Ja du får vila massor nu i helgen och krya på dig så blir det nog bättre snart =) Henrik jobbar så jag är hemma och pysslar på med det ena och det andra =) Ska också se Skam idag tänkte jag, plugga och också försöka bli frisk :D

2017-01-07 @ 15:27:05
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0