Januari-lista

Förra året körde jag en "månads-lista" i slutet av varje månad,
det kommer jag fortsätta med detta år. Här kommer en lista som
rör årets första månad, januari.

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
→ Träningen och kosten har gått väldigt bra!
→ Jag har spenderat mycket tid med mamma, alltid mysigt.
→ Har varit i Luleå och handlat och ätit på restaurang.

2. Vad har varit det bästa denna månad?
Att jag inte har varit sötsugen nästan alls. Har kunnat hålla mig
bra ifrån sötsaker och fika, med undantag för tre dagar.

3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Att jag i början av månaden hade en sämre period i mitt mående,
kroppen kändes väldigt utmattad och trött så jag orkade inte göra
något utan låg och sov mycket. När jag inte sov så låg jag och
vilade på soffan.


Men även vädret får en stor diss. Fyfasiken vad det har snöat
i januari.. Helt sjuka mängder! Riktigt kaos i trafiken och på
gatorna av all snö.

 

4. Bästa köpet denna månad?
Helt klart proteinpulvret från Prime Nutrition i smaken "Dumle-
kola", så jäkla god!

 

5. Sämsta köpet denna månad?
Proteinbaren Maxim 40% Protein i smaken "Double chocolate".
Den var inte alls god, blev så besviken! Smaken "Crispy brownie"
däremot är riktigt god.

6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
 
Klara att läsa i en bok.

7. Vilken/vilka böcker har du läst denna månad?
Ingen.

8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Har bland annat sett Snuten i Hollywood 1 & 2, Top Chef,
NCIS: Los Angeles, Vänner, The big bang theory.

9. Bästa outfiten denna månad?


10. Lägg upp någon bild som du har tagit denna månad.

 Blivit många målarstunder under månaden.

En lite bättre frukost, yum!

Var svinkallt någon dag med -32 grader som mest. Fy!

Umgåtts en del med mamma. Mys!

 Spenderat tid på gymmet, kärlek!
 
Mitt lillhjärta! ♥
 
Min materiella kärlek.
 
Ätit kinamat.
 
 Varit på många sjukhusbesök.. Även i Sunderbyn.
 

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: men fy usch!

rolig lista :)

2017-01-31 @ 16:45:48
URL: http://nouw.com/lifeandtv
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att få läsa! Dock fick jag en klump i magen av bilden på Sunderbyn, har alldeles för många dåliga minnen från det sjukhuset. Håller tummarna för att du inte behövt vara där på grund av något allvarligt! <3

2017-01-31 @ 19:06:15
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Boel

Intressant att läsa :D

2017-01-31 @ 20:46:07
URL: http://musicwithboel.blogg.se
Postat av: Tilda Barkselius

Otroligt kul att få e :)

2017-01-31 @ 21:18:13
URL: http://nouw.com/tildabarkselius
Postat av: Carolina Thoor

Härligt att du fortfarande troget kör med den här listan i slutet på månaden. Me2! :D

Sv; ja, alltid kul även fast det är nödvändigheter och inget annat kul :) Ja, det teet är super gott faktiskt. Och även chai teet är gott! :D
Jaså! Vad roligt. Själv är jag inte tyvärr ett stort fan av medis och då inte heller av stan. Men jag tar mig in dit då det är ett måste och ibland kan det till och med vara trevligt och roligt! :)

Jaså.. Ja, det kan ju ha varit det som gjorde att du blev så blå då. Trist som sagt :/

Jo tack, det var en super bra helg faktiskt, trotts arbete. Mysigt! Jo, det gjorde den men för min del var det bara skönt, haha!
Vad ska du göra den här helgen då? :D

2017-01-31 @ 21:37:32
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

hoppas att du klarar att läsa i februari eller kanske i mars. Vet att ljuset inte hjälper mot utmattning, men det skadar säkert inte heller :D Deppigheten i utmattningen kanske kan bli lite bättre!

För mig har februari börjat tungt... jag kan inte flytta till lägenheten jag fick, då han som äger den helt plötsligt ville öronmärka den för sina döttrar... grispitt är allt jag säger om det!!

Vi får se om det ens blir någon terapi eller om de glömt mig, han blev sjuk och jag meddelades att jag skulle få en ny tid, men hittills har ingen ny tid bokats...

2017-02-01 @ 06:02:05
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Flisan

sv: alltid kul att läsa den typen av lista tkr jag hehe :P

2017-02-01 @ 08:50:52
URL: http://nouw.com/lifeandtv
Postat av: carolines

Har inte heller varit så sötsugen faktiskt! Har mest ätit lite chips på helgerna bara, men inte så mycket mer än så :) så skönt efter ett jullov med BARA gotta, haha!

2017-02-01 @ 08:53:59
URL: http://nouw.com/carolineanette

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0