Fredag

Dra mig baklänges vilken kall vinterdag vi hade igår här
i norr!
-32 grader var det som mest under förmiddagen och
kvällen, resten av dagen låg temperaturen på -30. Iskallt!
Var hemskt att vara ute och bilarna ville inte riktigt starta heller..
Idag är det mildare väder som tur är. Kan det inte bli vår snart?
Nej lever ju i norr och här har vi vinter framtill april typ, haha.
 
 
Nå ja, nog om vädret. Idag är det ju fredag, wiie! Har dock inget
särskilt planerat för dagen.Tänkte framkalla lite bilder och sen
se ett par avsnitt av senaste SKAM-säsongen om den finns
tillgänglig på SVTplay senare idag. Den ska visst komma ut där
idag så hoppas det stämmer.
Har ni några fredagsplaner?
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så sjukt kallt, hatar de!

2017-01-06 @ 12:28:57
URL: http://nouw.com/hannawahlberg
Postat av: Flisan

sv: haha jag som tyckte det var kallt igår men det är fasiken ännu kallare idag usch :P

2017-01-06 @ 12:59:33
URL: http://nouw.com/lifeandtv
Postat av: Erika

Hade det varit så kallt hade jag stannat innanför dörren ^^

2017-01-06 @ 15:11:12
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: NICOLE

Hahah tvivlar du på SVT? ;) du skrev likadant till mig igår. De brukar hålla det, kanske extra mycket då trycket blivit så hårt då de framla tiden :) Jag ska se det imorgon tänkte jag.
Vad skönt att ni har det mildare idag! =) Vi var i Hjo förut och där kan jag lova att det också var kaaallt. Fyy. Men blåsten gör ju mycket med såklart.
SV: Nä fy så kan jag inte heller ha det.. vill ha det fullt så man kan välja lite kring vad man vill ha. Är också uppväxt med att ha mycket i skåp och kylar m.m :)
Nä det blir ju inte så mycket tid där uppe, vi sitter ju lika mycket på tåget som vi är där ;D Vi åker ju på torsdagen, är framme fredagen och åker söndagen igen :) Så det är ju en snabbis men det ska bli jättekul! Längtar =)
JObbigt att du känner dig så trött :( Men det låter skönt att bara ha en lugn mysdag :)

2017-01-06 @ 16:03:32
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Therese

Vi hade -12 imorse och det tyckte jag var kallt :O

Svar: Ja nya utmaningar varje dag :) Jag gick med barn och fritid på gymnasiet :)

Var meningen att jag skulle träffa en väninna ikväll och dricka vin men av privata skäl från hennes håll så blir det inget, så får se vad som händer :)

Men åh vad kul att träffas efter så många år :D En härlig känsla :D

2017-01-06 @ 16:27:27
URL: http://Misstossequeen.se
Postat av: MALIN

Usch.... och jag klagar över våra 10 minusgrader haha! Kram

2017-01-06 @ 16:37:07
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: Freja Lindsjö

Shit vad kallt! Jag har -9 och fryser hjäl typ xD

2017-01-06 @ 18:10:49
URL: http://frejamarley.nu
Postat av: Carolina Thoor

Fyfan för att ha det så kallt. Vi hade minus 17, men jag har inte varit ute idag så har inte den blekaste aning faktiskt ^^,

Sv; jo tack, jag hade en super bra torsdag! Jo, man brukar ju bli det. Så ja, det har varit tre tuffa nya dagar på jobbet, samtidigt har det varit lärorikt och roligt. Hoppas att morgon dagens pass imorgon samt söndagens pass kommer att vara minst lika roliga :D
Haha ja, eller hur. Aldrig fel att mysa sig ner i soffan bara! Nu har jag varit hemma i två hela dagar, inte satt foten utanför huset sen onsdags kväll. Så jag ser fram emot att ta mig ut till snön imorgon faktiskt! :)

Förstår att bilarna strejkade igår då det var -32 grader ute. Skönt att ni inte hade lika kallt idag, men ja precis som du säger är det super mysigt att tända lite ljus och se ut över fina snön hihi!

Jag förstår vad du menar. Kändes likadant på mitt föredetta jobb. Jag började ju där för ett år och en månad sedan på söndag, men det känns som om det var bara för några månader sedan. Tiden går verkligen fort!

Ja, det var det verkligen. Mätt blev man!
Usch fy fan för fulla ungdomar.. Jag fattar inte varför man behöver bli så fulla och så jäkla dumma! Kan inte vara kul..

Ja. Umgås med min moster som kom på besök och sedan ha en myskväll med min bror som bjöd mig på middag och så såg vi på Star wars tillsammans. Dudå? :D

2017-01-06 @ 22:25:39
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0