Fredag

 
Den här veckan går verkligen i "sjukhusets-tecken"..
Jag har varit på läkarbesök i Sunderbyn i måndags, på sjukhuset
igår och idag ska jag till läkaren igen. Tur att det är sista dagen
för denna vecka, för sååå kul är det ju inte att vara på sjukhus..
Men som sagt, sista dagen för denna vecka. Skönt! Får hoppas
dagens läkarbesök går bra, är lite smått nervös som alltid. Efter
sjukhuset ska jag hem en sväng för att hämta Diesel och väskan,
sen styr jag bilen mot Seskis. Har inte varit där sen jul vilket är
över en månad sedan, så det är dags för ett besök. Det har varit
en jobbig vecka med många sjukhusbesök vilket tar på krafterna,
så att åka till mamma och tanka ny energi känns klokt. ♥
Har ni några fredagsplaner?

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: ja det e lite jobbigt hehe :P

idag har jag inga planer är ledig idag så det är bara chill som gäller för mig haha :P

2017-01-27 @ 11:32:53
URL: http://nouw.com/lifeandtv
Postat av: Moa

Vad är seskis för ställe? Hoppas det går bra på sista sjukhusbesöket för denna vecka gumman❤

Svar; wow vad modig du är som vågade flytta som 15 åring och till en NY stad 😳

2017-01-27 @ 13:00:49
URL: http://moamedalicia.com
Postat av: NICOLE

Förstår att det alltid finns lite nerver :( Men jag hoppas det gick bra! SV: Tack snälla rara du! :D<3
Ja den filmen var verkligen bra! Hihi förstår att ni sett den flera gånger, det kan jag tänka mig att vi också kommer göra haha. Så bra och fin ju :) Jo en underbar jävla jul såg vi på bio :) Den är helt klart rolig men tycker ibland det blir lite väl mycket och lite för mycket skämt om sexualitet och sådär.. men rolig såklart med :)
Nä tre sjukhusbesök på en vecka är väl lite mastigt såklart, finns ju roligare att göra!
Det låter som du har en fin helg framför dig :D

2017-01-27 @ 14:18:33
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0