1 år sedan

 
Imorgon, 27 januari, är det 1 år sedan jag gjorde min senaste
tatuering. Det känns dock som att jag har haft den längre,
som att jag alltid har haft den på smalbenet. Minns vilken glädje
det var när jag låg där på britsen, trots att det kändes en del
ibland. För att inte tala om hur väl jag minns när tatueringen
var klar.. Jäklar vad jag haltade, haha!
 
 
Jag är så galet sugen på en fjärde tatuering och har flera olika
motiv i hjärnan, men tyvärr finns inte ekonomi just nu för
tatueringar utan måste prioritera annat. Men hoppas kunna
göra en fjärde tatuering snart!
Har ni någon tatuering, vad i så fall?

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt!!
Ikväll blir det boxning för mig :)
Snygg tatuering!
Jag har fyra stycken just nu. Min första är romerska siffror högt upp på ena skuldrar som är en del av min morfars personnummer. Gjkorde den för 9 år sen snart. Min andra är mitt stjärntecken längs ner på vaden ovanför hälen. Min tredje är en stor kompass på revbenen som jag gjorde i New York och min sista är en drottningkrona på andra skuldran med min mammas, mormors, farmor och gammelfasters initialer under,d en gjorde jag här på Malta :)

2017-01-26 @ 18:35:34
URL: http://mischievous.se/
Postat av: Boel

Himla fin :D

Ingen tatuering, funderar på det. Får se om 2017 är året jag tatuerar mig hihi ^^

2017-01-26 @ 18:49:57
URL: http://musicwithboel.blogg.se
Postat av: Mamma Malin

Inga tatueringar här men är sugen. Ska bara ha ekonomin och motiv klart :P

SV: Ah, Gymgrossisten tänkte jag inte ens på. Aja, jag hittade på Nordic Wellness och sedan på City Gross ;)

2017-01-26 @ 19:39:13
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Carolina Thoor

Den är jätte fin! Jag skulle jätte gärna vilja ha en tatuering. Men osäker på ifall att jag orkar med smärtan samt ifall att jag tål då jag är nickelallergiker. Dock så finns det säkert nickelfri färg eller test studier, men jag har ingen lust att vara allergisk mot en liten prick dem gör på mig haha ^^, så jag vet ännu inte...

Sv; härligt att det gick bra på sjukhus besöket. Får jag fråga vad du gör där i en hel timma?
Vilken tur att dagen fortsatte bra efter sjukhus besöket och att du hade en toppen bra tid på gymmet! :)
Jo tack, min torsdag har varit bra. Runt 17.00 så hämtade min mamma upp mig eftersom att jag skulle få känna på att få komma ut efter att jag har varit så sjuk. Ska ju arbeta imorgon och kändes skönt att göra någonting och inte bara lata mig hela dagen idag igen. Men jag mådde skit och ville bara hem, men det är skönt att ha vågat sig ut. Ett måste då jag inte direkt har något val imorgon ^^,

Jag såg på svartsjön på trailern. Den verkar bra, men jag har inte sätt den faktiskt :)

Ja, riktigt irriterande.. Men ja, jag har köpt mig en ny faktiskt men eftersom att jag inte har använt klart den jag nu har, så har jag inte testat den andra. Men expediten sa att den ska vara bra, så får hoppas på det! :)

2017-01-26 @ 20:37:49
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Erika

Gjorde också där på benet och med färg i, mitt ben svullnade upp en aning efteråt, haha :P

2017-01-26 @ 21:00:28
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Petra

oj vad tiden går fort.

skönt att sjukhusbesöket gick bra.

2017-01-26 @ 21:36:12
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Tilda Barkselius

Himla fin verkligen!

2017-01-26 @ 21:52:04
URL: http://nouw.com/tildabarkselius

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0