Parfymer

Har ni något som ni samlar på? Något som ni köper ofta även fast
ni inte behöver (för hemma finns det X antal av den produkten) ?

Jag har under många års tid samlat på parfymer. Det började
redan i mellanstadiet när Date-parfymerna blev populära. Då
började jag samla dem men även alla Puma-parfymer. Detta
fortsatte i högstadiet och jag köpte flera parfymer fast jag hade
massor hemma. Under gymnasiet var det en "lugn period" men
när jag bodde i Umeå (2010 - början av 2014) så började parfym-
samlandet igen, haha. Köpte en hel del parfymer trots att jag
redan hade många. När jag flyttade till Borås 2014 insåg jag hur
mycket parfymer jag hade och då försökte jag sluta med parfym-
köpandet och istället använda upp parfymerna som jag hade.
Det gick rätt bra, några parfymer tog slut och flaskorna minskade
sakta men säkert, haha. Nu är det faktiskt väldigt längesedan jag
köpte en parfym, snart 1 år. Men snart är det dags att fylla på med
Alyssa Ashley - Vanilla och Fizzy, de måste jag alltid ha hemma.

Min samling i början av januari.
 

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Jag har just nu flera parfymer, men köper inte själv - önskar mig och får i present :D Jag köper vattenflaskor och matlådor i snygga roliga designer ^^

2017-02-13 @ 15:58:56
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag måste nog säga läppsyl, har flera oöppnade ^^

sv. Ja det ska bli magiskt att få se bebis på ultraljudet :)

2017-02-13 @ 20:49:02
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Carolina Thoor

Härligt att ha något att samla på, något dyrt även ska jag säga dig hihi! Jag skulle också kunna ingå i den där kategorin då jag har fyra body mist och fyra parfymer för tillfället. Men body misten har jag fått i present/julklapp, tre av de parfymer har jag köpt själv och en fick jag i somras utav mina föräldrar ^^,
Men det jag verkligen samlar på är just böcker!!

Sv; ja, det var en underbar lördag då finaste killen lämnade och underbaraste mamma som hämtade. Guld värt!
Ja, det var en riktigt god middag :D

Jag förstår det. Alltid mysigt med sovmorgon, hur länge man än får sova. Eftersom att man vet (t.ex. då man är ledig) att man har hela dagen framför sig och inte behöver stressa :)
Och att mysa med katten lät inte heller dumt!
Ja, det var jätte skönt att få vakna i omgångar men inte gå upp fören 9.00 idag. Hela den här veckan kommer jag att få sova ut skönt nog :D

Det var det verkligen. Skönt, äsch då man behöver inte komma ihåg allt. Så länge man kommer ihåg att man mådde bra och hade det trevligt ;)

2017-02-13 @ 22:35:39
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Petra

oj vad många parfymer du har

okej vad trevligt

2017-02-14 @ 11:24:23
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0