Veckolista

 
Hur skulle du kort sammanfatta veckan?
Kall och "sjukhuslig" då jag har varit till sjukhuset flera dagar.

Har veckan varit bra eller dålig?
Jag tycker det har varit en bra vecka.

Veckans roligaste?
Alla gympass med hjärtat! Känns skönt att jag har orkat
gymma flera dagar.

Veckans godaste maträtt?
En pastarätt med ostsås och wokgrönsaker som hjärtat
lagade för någon dag sedan.

Veckans bästa köp?
Onsdagens frisörbesök. Det är så härligt att ha fräscht
och fint hår igen!
 
Veckans mest spelade låt?
Kygo - Stargaizing

Vad ser du framemot nästa vecka?
Har inget inplanerat mer än sjukhusbesök, och det är inget
som jag ser framemot. Men att fira andra advent nästa
söndag med glögg och lussebullar är något jag längtar till.


Kommentarer
Postat av: JoJo

kul att få läsa lite om din vecka :)

sv; ​vad kul att du gillar inlägget! :D jag är så nöjd med min new york-shopping :) ja jag säger till sen när jag har fått hem julklappen :) <3

ja det är mysigt att gå på bio. men satans vad dyrt det har blivit då :o men syrran sa att dom hade höjt skatten för biograferna så är väl därför biljetterna har blivit dyrare :/ jag, mamma och brorsan såg thor - ragnarök och jag och syrran såg all inclusive :D

hihi ja nu har jag äntligen fått börja öppna min julkalender :D är som du säger galet att det redan är december. men den här månaden är ju så mysig :D
jag håller verkligen tummarna för dig att du inte kommer få avslag från fk! men som du säger så vet man ju aldrig med dom. :/

hoppas att du får en mysig första advent gumms <3

2017-12-03 @ 12:24:40
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: NICOLE

Härligt att din vecka var bra och såå härligt att du kunnat besöka frisören :D Det känns ju så galet skönt efteråt! =) SV: jo jag hade det verkligen galet bra hos mamma i fredags till idag =) aw vad kul att fira er halvårsdag :) Så känner jag om min "farfar", han är så gammal att det är viktigt att alltid befinna sig hos honom på speciella dagar för att man inte vet hur många fler det blir! Men jag hoppas på mååånga till =) Förstår din känsla.
Det var lite julmarknad på stan i Skövde idag, men jag tror det var igår också för det var såå lite folk idag :) Men det gjorde ju inget för då kunde vi gå runt och kolla i lugn och ro :D Vi hade det mysigt och bra, hoppas ni också hade det :)

2017-12-03 @ 20:19:28
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Carolina Thoor

Härlig lista och låter ändå som en bra vecka!! :D

Sv; kul att du fortfarande uppskattar dem :D
Det håller jag helt med om. Jag älskar också jul och nyår och tiden dessförinnan. Jo, men julpyntat har jag allt gjort! Det gjorde jag redan i fredags, men det fattas en glödlampa till adventsstjärnan, ljus till adventsljusstaken och lite blommor som julstjärna och hyacint :)
Dudå? Helt klart med allt julpyntande? :)

2017-12-03 @ 21:38:21
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0