Veckolista

 
Hur skulle du kort sammanfatta veckan?
Familjemys och julig.

Veckans bästa?
Att jag har orkat träna sex dagar denna vecka. Skönt att
orka fler pass och få in regelbunden träning istället för ett
pass här och ett pass där..

Veckans sämsta?
Tröttheten som fortfarande håller i sig, om än något bättre nu.

Veckans roligaste?
Gårdagens besök hos mommo. Det är alltid kul att träffa henne.

 
Veckans godaste maträtt?
Pasta med ostsås och wokgrönsaker. Yum!

Veckans köp?
Bästa köpet är timern till motorvärmarstolpen, fast vi har
inte ännu monterat den.

Veckans mest spelade låt?
Amaranthe - Boomerang.

Vad ser du framemot nästa vecka?
Att träffa Marie, åka till Luleå och såklart julafton!


Kommentarer
Postat av: JoJo

så kul att läsa som alltid gumms :)

sv; ​jag har fortfarande inte sett ett enda avsnitt av årets kalender och tänker inte göra det heller, men förra årets såg jag varje avsnitt utav. den tyckte jag var bra men inte lika bra som dom som gick när vi var små som typ mysteriet på greveholm, pelle svanslös och så får vi ju inte glömma sunes jul :D

ja det var väldigt trevligt hemma hos mummi förra söndagen och hon blev så glad och nöjd över hur granen blev :) jag ska klä min gran idag tänkte jag. fick upp dagens minnen på face you know och förra året klädde jag också granen det här datumet. haha ;P ja jag hopps också att din mommo hinner uppleva överraskningen :D vad kul att hon ska få veta det i mellandagarna i alla fall ;) <3

jag håller verkligen tummarna för dig att du kommer få det beviljat enda fram till mars. det vore ju toppen om du fick det :) men åh vad gott med tacos. det tröttnar man ju aldrig på :D

2017-12-17 @ 09:40:47
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Louise

Men så mysigt! :D

2017-12-17 @ 19:08:22
URL: http://louiseelinore.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0