Torsdag

De senaste dagarna har Kalix haft en rejäl kyla, det har varit
mellan -20 och -24 grader ute. Usch och fy! Såna här dagar
passar det bra att mysa inne i värmen framför tv:n, måla eller
göra något annat mysigt inomhus för ute vill man inte vara!
Men idag har vi varit ut i den bitande kylan en sväng. Först på
morgonen för att ta oss till gymmet för ett benpass och sen för
att vi skulle till en kinarestaurang och äta för att fira vår ½-årsdag
som var i måndags. ♥ Men nu blir det att spendera resten av
denna torsdag inomhus, jag tänkte ägna lite tid till att besvara
kommentarer och tidsinställa några inlägg.
Hoppas ni har en bra torsdag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oh gosh vad kallt!! fy :((

2017-12-07 @ 16:45:40
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: NICOLE

Mumsigt med kinamat :D SV: ja det fick bli den, kände att jag ju iaf var tvunget att ha något ;D tror det blir fint när jag gör mig i ordning. Tänkte ev också ha den på julafton så det blir ju bra :D
Ja okej, jo visst är det mysigt :) Jag har varit på rätt många bröllop men det blir första gången med andra traditioner:D Ska bli spännande och kul att se hur de gör ;)
Nä jag är inne på att sluta vikariera :)
Glögg är ju allt bra gott ;) Det får bli lite smuttar här och där ;)

2017-12-07 @ 20:15:57
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0