Grattis

 
Idag fyller världens bästa mommo 91 år!
Så glad att du finns!

 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Å så härligt med våra gamla stjärnor som finns hos oss :) Så viktigt att fira och finnas där =) SV: ja det hade jag verkligen! :D Vi hade köpt hem glögg också men gästerna ville hellre ha kaffe så vi tog det istället.. men då har vi kvar till senare haha =)
Nä okej, så härligt, ja verkligen :) Jag färgar ju hos frisören också och det blir höga priser men det blir ju också så fint och fräscht :) Och nu gör jag ju naglar var tredje/fjärde vecka =) Men jag tycker sånt är väldigt kul.
Min farfar är 85 :) Men han bor hemma ännu och jag är sååå tacksam för varje dag han är pigg och fräsch.. vet inte om jag sa det men svängde förbi han igår med lite godis på första advent.. hans favoriter :) så viktigt att uppmärksamma dem och visa lite tacksamhet=)
Jo annars hade vi det jättebra, det var mysigt att kolla :) Men jag hoppas på flera julmarknader, det är så mysigt och stämningsfullt :)

2017-12-04 @ 20:08:09
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Gabriella

Åh såå fina ni är, stort grattis till henne!! <3

2017-12-04 @ 20:22:31
URL: http://gabriellasigfridsson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0