Sjukskrivning

 
Den senaste tiden har det varit mycket pappersarbete och
telefonsamtal till flera myndigheter, det har tagit både energi
och tid men det känns skönt att det är över för stunden i alla fall.
Ni minns kanske mitt läkarbesök hos överläkaren i slutet av juli
som jag var väldigt nöjd med? Vi pratade mycket om mitt mående,
utvärderade medicinerna, ökade medicindoser etcetera. Det
bestämdes även att jag ska vara fortsatt sjukskriven till slutet av
november i alla fall. Idag börjar den nya sjukperioden och jag
hoppas att jag snart kommer bli stabilare i måendet, starkare och
klara av mer vardagssaker. Håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

Hoppas du blir starkare och starkare och till slut orkar gå tillbaka! Heja dig!

2017-08-18 @ 09:33:04
URL: http://idagratte.blogg.se/
Postat av: Amanda

Stora kramar<3

2017-08-18 @ 17:14:42
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0