Lördag

 
Godmorgon lördag! Gårkvällen spenderade jag och R hemma
hos mamma där vi blev bjudna på middag. En mysig kväll med
god mat, trevliga samtal och mycket skratt. Kom i säng senare
än vanligt så det blev en liten "sovmorgon" imorse, även fast
klockan bara är 08, haha.


Jag har sagt det förr men säger det igen, att starta morgonen
lugnt med en mugg kaffe och musik/serietittande är verkligen
såå mysigt och underbart. Jag sippar på kaffet och väntar att
klockan ska närma sig 09 för att dra till gymmet. Senare under
dagen ska jag kämpa med en skrivelse till Försäkringskassan,
blir helt slut och utmattad bara jag tänker på det.. Så jäkla drygt
och idiotiskt att man som sjuk och utmattad ska sitta och skriva
en massa till myndigheterna, det om något slukar ju verkligen
energin som finns i kroppen.. Nå ja, får skriva litegrann varje
dag så går det kanske lättare och blir klart tillslut.. Hur kvällen
blir och vad som sker återstår att se, inget planerat för mig
och R.
Hoppas ni får en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som ni hade en härlig kväll igår! :) Lycka till med skrivningen till försäkringskassan!

2017-08-05 @ 16:51:01
URL: http://nouw.com/jjohanssonsofie
Postat av: Carolina Thoor

Ja, det låter verkligen som en underbar start på morgonen. Sådär hade jag också imorse. Så skönt!
Ja, det förstår jag. Att hålla på med sådant slukar din energi. Hoppas att du snart blir klar med den! <3

Sv; tackar! Ja, dem där yoghurt to go muggarna är underbara. Då jag började på äldreboendet för över ett år sedan så fick jag en sådan utav min kille dagen innan jag började där. Och sen fick jag en i julklapp någon vecka senare. Så jag är sjukt nöjd över dem & kände att det inte skadar att ha fyra stycken utav dem hemma!
Ja, Dollarstore var verkligen en underbar affär. Jag hade som sagt aldrig varit där förut, så det var verkligen kul att få shoppa där. Hört att det finns en nära mig, där jag bodde förut ungefär, men tror att jag bara kommer att shoppa på Dollarstore då jag är med min mormor i Örebro! :)

Okej. Ja, det är super skönt. Jag brukar göra det antingen innan jag går & lägger mig eller då jag vaknar på morgonen. Så skönt! :D

Ja, det är riktigt störande! Men om man bortser ifrån dem så var vi båda riktigt nöjda :D
JO, men jag vet inte vad det är för något ohyfsande som de håller på med. För de var äldre personer som höll på så mot oss också. Så himla knasigt!! :P

2017-08-05 @ 19:26:34
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Angelix

Håller med dig!! Så himla skönt att börja morgonen på det sättet

2017-08-05 @ 20:22:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0