How to get away with murder

 
Det är inte ofta som jag tipsar er om filmer eller serier, utan oftast
blir det låttips. Men idag tänker jag faktiskt tipsa om en serie som
både jag och R har fastnat för: How to get away with murder.
Serien startade 2014 och det finns tre säsonger för tillfället.


Det är en serie där man får följa Annalise som är en superduktig
och väldigt sträng försvarsadvokat. Hon undervisar även studenter
i rättsvetenskap och hur de ska bli bra försvardadvokater. Några
studenter börjar arbeta för Annalise och i serien får man följa när
de tar sig an fall och ska försvara klienter. Utöver detta får man
se mycket intriger, falskhet och lögner, mord och andra kaos.
Det är verkligen en grym serie som är väldigt intressant! För
mig och andra som är intresserade av juridik och rättsvetenskap
är detta en extra bra och intressant serie. Se den!

 

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

uu inte sett kanske får bli nästa gång jag börjar på ny serie. Verkar ju bra!!

2017-09-12 @ 21:10:20
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0