Begravning

 Idag är en tung och sorgsen dag för många. En go, härlig och
världens snällaste granne till mig ska begravas under förmiddagen.
Denna underbara kvinna var en riktig solstråle och väldigt omtänk-
sam. Vi har skrattat och haft många fina pratstunder tillsammans.
De senaste veckorna när jag har tittat ut genom fönstret har det
känts konstigt och annorlunda att inte se denna kvinna sitta ute
på uteplatsen. Hon är saknad av mig och många andra. ♥
Idag är det dags att ta farväl av henne, begravningsdags.

Över till något positivt istället. Jag har nyss kommit hem från
tandläkaren och där gick det riktigt bra - inga hål och väldigt
fina tänder. Så nöjd över det!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Stora styrke kramar<3

2017-08-03 @ 18:29:52
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0