2 månader

Idag är det 4/8 och en lite speciell dag för mig. Jag och R "firar"
två månader tillsammans. Jag kan säga att dessa två månader
tillsammans har varit de bästa, roligaste och härligaste i mitt liv!
Eftersom vi känt varandra i drygt sju månader innan vi blev till-
sammans så vet jag sedan tidigare att R är en härlig person med
mycket humor. Vi har inte tråkigt en sekund ihop och jag får
verkligen skratta massor varje dag. Han är en enorm stötte-
pelare i mitt liv och finns alltid där. Kärleken till han är obeskrivlig
och jag är så glad och lyckligt lottad över att han är min!

 

Kommentarer
Postat av: Nilma I Form

Vad roligt. Grattis till er!

2017-08-05 @ 19:38:43
URL: http://www.nilmaiform.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0