Valborgsmässoafton

Sista dagen i april är här och månaden har rusat iväg,
som alltid. Större delen av månaden är tyvärr rätt luddig för
mig på grund av den nya medicinen. Jag har varit i en egen
liten bubbla känns det som, zombieaktig. I övrigt har april
bjudit på fint väder, påsk hos mamma och många sjukhus-
besök. Idag, sista dagen i april, är det valborgsmässoafton.
En dag som många firar med majbrasor och alkohol. Det har
jag också gjort tidigare år men det här året blir det en lugn
och stillsam valborgs hos mamma. Jag får inte dricka alkohol
när jag äter medicinerna och mitt mående är inte ännu bra
så det blir en mysig dag med mamma, godis, god mat och
tv-tittande.
Hur firar ni valborgsmässoafton?
 
 Några bilder från tidigare valborgsfiranden
i Umeå, Seskis och Borås.

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

åh, jag ska inte fira. Är inte i skick. Jag är trött och less och ledsen, så jag vet inte. Kanske ett glas vin :)

2017-04-30 @ 14:59:02
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Hoppas ni får en mysig dag! :)
SV: jaa det är så jäkla skönt att ha gjort det haha, nu är det nära =) På tisdag börjar vi skriva på arbetet :) . Hm nja, mammafamiljen kommer, vi ska äta brunch, gå lite på stan, fika /äta och spla spel.. vill ha det ganska lättsamt och så :) Mysigt att bara umgås =)

2017-04-30 @ 15:17:25
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: carolines

Hoppas du är piggare snart! Låter som en mysig valborg ändå :) Hoppas du får en fin kväll! <3

Svar: Jag och C firar 2 år så blir inte så mycket valborgs-firande utan mer firande för oss två. Så blir plankstek, efterrätt & bara mys! <3

2017-04-30 @ 16:31:53
URL: http://nouw.com/carolineanette

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0