Tisdag

 
Ena dagen utslagen och andra dagen duracellkanin.. That's me.
Då slipper jag känna och tänka, bara göra göra göra. Sen
stupar jag med huvudvärk, enorm trötthet och utmattning. Blä.
Har en "bakis"-känsla denna morgon efter gårdagen så det
blir en hemmadag i soffan, vilket passar bra då vädret är
tråkigt. Grått, ishalt samtidigt som det ligger vatten över
isen = livsfarligt. Alvedon, mängder av kaffe och vila kommer
dagen bestå av. Sen ikväll väntar Ullared, wiie.
Hoppas ni får en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja nej negativet behöver man aldrig i sitt liv :)

2017-04-04 @ 09:29:23
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: carolines

Känner igen det där med energin! Nu för tiden har jag dock ingen energi alls.. är i en svacka & vet inte hur jag ska ta mig ur :( så trist eftersom de de drabbar skolan eftersom jag inte tar mig dit! Vad kul med Ullared :D men har inte du typ jättelångt dit?! :D <3

2017-04-04 @ 10:11:51
URL: http://nouw.com/carolineanette
Postat av: NICOLE

Låter tungt :( Men du får vila och ta det lugnt så är du nog på banan snart :)
SV: ja visst var de söta :) Har sett såna lite överallt och tänkt köpa men av någon anledning inte gjort det, och det var ju bra när vi nu fick det!
Mina föräldrar har gjort något av varje högtid så vi har en hel del traditioner - vilket gör att jag ääälskar påsken :) Såå mysig högtid! Jag håller också hårt på traditioner och längtar tills det är dags ;)
Haha jo men det är ju lika bra att slänga i det i smeten så det blir en maxad sockerbomb liksom ;) Kan ju inte bli äckligt liksom. Vaknade upp igår och det första jag tänkte på var choklad ;D Haha! Men det är bara att hålla igen :)
Tack snälla :D Jag blev nöjd! Dock är det lite slitet nu så måste vårda med massa inpackningar och lystergivande :) Jo jag märker det på dig att du vill ha allt planerat och strukturerat :) Än mer nu när du är sjuk. Så då är det ju svårt att vara spontan såklart. Men det kanske blir lättare när du träffar någon och kanske går på stan och tar ett glas eller vad som =) Jaa det är ju så olika det där! Jag och en vän pratar om att sätta oss på uteservering nästa helg :D Det blir jättetrevligt det!

2017-04-04 @ 11:08:37
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

inte så mycket har varit på sjukhuset och tagit massor med prover och sen har jag varit i Jönköping och shoppat lite

2017-04-04 @ 12:41:48
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Tack för dina månag kloka och helt ärligt PEPPANDE ord. För du peppar mig lite åt andra hållet, peppar mig att vila och ta hand om mig och dra i handbromsen. Jag berättade lite om det på jobbet idag och fick stöd där också. Annars har jag mest skämts.

Men idag har jag faktiskt haft något mer energi, jag har faktiskt varit och hälsat på hos mamma och pappa som hastigast.

2017-04-04 @ 20:54:21
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Usch då, hoppas du känner dig piggare idag! :D

2017-04-05 @ 07:53:59
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0