PWO

I mitten av februari köpte jag min första burk PWO (pre workout).
Tidigare har jag bara druckit aminosyror före/under gympassen
och ibland Nocco PWO. Men att dricka Nocco PWO varje dag
är inte bra för plånboken.


Det finns en uppsjö av olika PWO:n med variation i både smak,
styrka, koffeinmängd, beta etcetera. Någon sort är till och med
så stark att de kan ge utslag på dopingtest. Så läs noga på
burken eller prata med någon kunnig innan du köper PWO.
Jag själv använder M-46 från Fairing och är grymt nöjd med
den! Den innehåller mycket beta och koffein, så man får en
ordentlig energikick. Jag blandar en skopa pulver med 1,5-
2 dl vatten och dricker 30 minuter innan träningspasset.
Älskar när PWO:n kickar in och det börjar sticka i kroppen
och man känner hur den ger effekt. Känner mig som
superwoman då, haha!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Skönt att du är nöjd!! :D

2017-04-18 @ 19:29:28
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se
Postat av: Erika

Härligt att du är nöjd :)

sv. Så tråkigt att du mådde dåligt av medicinen :(

2017-04-18 @ 20:24:49
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: NICOLE

Haha en del kan verkligen bli heltokiga när de använder PWO :) En vän till oss upplevde att det stickte något så otroligt på kroppen så han blev smått nervös över det haha :)
SV: Fick ändå med de flesta timmarna så det var ingen fara :) Hade tänkt fota allt idag men pallade inte haha, det får bli lite längre fram. Gjorde det i min förra blogg och det var så uppskattat o flera sa att de skulle ta inspiration o göra samma :)
Vi hade en jättefin påsk :D Så mysig och har ätit SÅ mycket godis, haha herregud.. Jobbigt att du inte mått bra, men jag gissar att det ändå känns bäst att ha sällskap iaf.
Tack :D Vi är nu hemma igen, imorgon är det jobb för oss båda :) Skönt med lite vardag, men den här jobbveckan blir ju kortare för mig, klagar inte ;) Och sen till helgen ska jag till mamma igen. H jobbar, och de behövde lite barnvakt :) Så det blir kul!

2017-04-18 @ 20:36:58
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0