Onsdag

 
Gårdagens dosökning av nya medicinen slog ut mig och kroppen
totalt. Trodde aldrig att jag skulle ta mig ur sängen imorse, var
så trött och yr. För stunden så är upptrappningen av medicinen
färdig och jag tar nu full dos, så håller tummarna för att jag
börjar må bättre om ett par dagar när kroppen vant sig. Det är
inte kul att spendera dagarna liggande i sängen eller soffan
när solen strålar och det är härligt väder ute..


Det kommer inte hända något märkvärdigt här hemma idag
utan det blir vila, tv-tittande och många muggar kaffe. Om jag
börjar må bättre under eftermiddagen/kvällen ska jag försöka
ta mig till affären för att handla lite. Men just nu känns den
aktiviteten lååångt bort. Förlåt för gnäll-inlägg men finns inte
så mycket positivt i att må såhär och inte kunna göra något..
Hoppas ni får en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Låter inget vidare, hoppas du får må bra mycket snart

2017-04-19 @ 10:51:34
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0