April

 
Det är verkligen galet att vi går in i April nu, årets fjärde månad.
Redan?! Tiden går så fort! Om två veckor är det påsk vilket
innebär lite påskmat och lite extra godis. Jag vet dock inte om
jag kommer spendera påskdagarna här hemma i Kalix eller på
Seskis, det återstår att se. I övrigt har jag några sjukhusbesök
inbokade (as always..) och de ligger nära inpå varandra vilket
känns tufft då jag brukar bli väldigt trött efter dem. Sen ska jag
spendera några dagar under månaden hos mamma för att
hjälpa henne att flyttrensa och packa saker. Månaden avslutas
med valborgsmässoafton och det firas mest troligt på Seskis.
Det brukar vara lite av en "hemvändardag" då man träffar
många som man känner och som man kanske inte ser så ofta.
Har ni några planer för aprilmånad?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Ja det är helt gaaalet att det redan är april :D Så himla härligt tycker jag :)
SV: ja det är så himla fint, älskar det :) Jo vår gårdag var mysig och även denna dag har varit bra. Du vet ju i stora drag vad som har skett :) Jo det blev också lite shopping för dem. Melker är 11 och Miranda blir 10 i oktober =) Så de är ju inte så små haha men små jämfört med brorsan som är 16 :) . Jo precis, kände verkligen att mars var DIN månad :) Det vände lite där på något sätt med roliga händelser och besked :) Riktigt kul! Hoppas det fortsätter på det spåret!
Min månad var också bra :) Det var mycket plugg och mycket turer till Närke, men då trivs jag ju:) I det stora hela var det absolut en bra månad:) Men april blir nog snäppet bättre :D
Oj har ni trott att hon haft cancer.. tur att det inte var så!!! Vad jobbigt att du också känner jobbigt nu med ätstörningen. Jag är ju i samma sits just nu. Har ätit jäkligt bra och jag är ju sådan att jag ser snabbt resultat på magen, så har ju mina rutor som jag inte vill ha bort. Måste ju bara FATTA (!!!!!) att jag går INTE upp i vikt av lite choklad. Ändå är det så jäkla svårt att ta till sig . Fan alltså.. men det är bättre när jag har syskonen här, då äter jag:) Vill inte visa dem något sådant ju.
Halsontet blir ofta bättre framåt dagen så hoppas att det håller i sig och att jag inte får ont ikväll :)

2017-04-01 @ 18:22:19
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Ida

Det går såå himla fort!!

2017-04-01 @ 21:57:54
URL: http://iidajohansson.se
Postat av: Gabriella

Helt sjukt att det redan är April, tiden bara flyger förbi!!

2017-04-01 @ 23:32:53
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se
Postat av: J

Älskar tulpaner!!

2017-04-02 @ 01:58:37
URL: http://lessonoflife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0