Torsdag

Gårdagens frukostbuffé, yum!

 
Shit så slut jag är efter två intensiva dagar i Stockholm och med
allt resande! Somnade vid 21-tiden igår och vaknade imorse
vid 09, längesedan som jag sovit så många timmar, haha.
Har tagit mig en dusch nyss i ett försök att piggna till men jag
känner mig fortfarande som en zombie. Ska ordna frukost nu
och hoppas att det gör mig piggare. Blir en lugn dag i soffan
idag för att återhämta mig och kroppen. Måste dock göra en
cheesecake till söndagens kalas men det tar nog inte så länge.
Efter det ska jag spendera hela dagen i soffan framför tv-serier
och vila, känner att det verkligen behövs..
Hur ser era torsdagsplaner ut?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh gud så gott! :)

2016-09-08 @ 12:14:30
URL: http://amandalarsson.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0