Torsdag

Arkivbild från 2013 när jag och J var i Ulricehamn.
 
Imorse vaknade jag upp på Seskis hos mamma, mys.
Egentligen var det tänkt att jag skulle åka till henne först
idag men jag ville överraska henne så igårkväll efter mitt
möte körde jag hit. Gissa om hon blev förvånad när jag
klev innanför dörren, haha. Det här blir en mys-torsdag
med noll planer, ska bara njuta av lugnet här hos mamma.
Hon ska iväg några timmar på ett möte så tänkte passa på
och glo lite serier under tiden. Sen ikväll är det Tunnelbanan
och Outsiders på tv, bästa tv-dagen under veckan typ, haha.
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Håller med att torsdag är en bra kväll med tv serier ;)

2016-09-22 @ 12:17:39
URL: http://amandalarsson.nu
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Jag tycker att det är coolt och lite old school att du ser på TV >.< Jag vet att folk typ gör det, men för mig och de jag umgås med är det väldigt ovanligt :D

Men jag har sett på TV via datorn, svtplay mest och så, det går ingen nöd på mig :D

2016-09-23 @ 07:04:05
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0