Tisdag

 Jag & mamma förra veckan på hotellet i Stockholm.
 
Godmorgon tisdag! Veckans andra dag och jag känner mig
redan dagvild, det känns inte alls som tisdag.. Här var det
tidig uppstigning för min del och nu myser jag i soffan och
inväntar frukostsällskap. Mamma och moster ska på möte
här i Kalix under dagen, så då kommer de hit tidigare för att
umgås och då ska jag bjuda frukost/brunch till dem. Myspys.
Medan de är på mötet ska jag ta det lugnt här hemma. Har inget
planerat och en sån dag behöver jag verkligen nu. Det har varit
så mycket förra veckan och kommer vara mycket resten av
denna vecka så jag behöver ta vara på alla tillfällen där jag kan
vila och återhämta mig. Resten av dagen får jag sällskap av
mamma som stannar här till imorgon. Ikväll ska vi titta på någon
dokumentär tror jag, men ska även baka en marängtårta till
imorgon då jag ska förbi kontoret och bjuda dem på fika.
Hoppas ni får en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad mysigt med frukost/brunch :D

2016-09-13 @ 12:10:54
URL: http://amandalarsson.nu
Postat av: N

Fina ni är!

2016-09-13 @ 14:42:15
URL: http://nouw.com/nathalienyren

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0