Tisdag

 
Idag är en sån dag då jag inte alls ville kliva upp utan bara dra
täcket över huvudet.. Jobbigt när de dagarna kommer..
Tillslut, efter lite brottning med tankarna, tog jag mig i kragen
och hävde mig upp ur sängen. Åkte iväg till gymmet, bästa
terapiplatsen. Körde ett ben/rumpass, något lättare än vanligt
eftersom jag hade ont i knäet förra veckan och inte vill riskera
att få tillbaka det eller göra det värre. Nu har jag bänkat mig
i soffan och väntar att vårdcentralen ska ringa. Jag kommer
spendera hela dagen i soffan med film, serier och mys med
lillhjärtat. ♥ Förhoppningsvis får det upp mitt humör lite.
Hoppas ni får en fin tisdag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oftast så är det bara ditt huvud som säger att du inte orkar träna men kroppen skriker att den vill, man får jobba lite med psyket :D jag tränar vissa dagar även om ja inte ens vill!

2016-09-20 @ 11:20:52
URL: http://Nouw.com/hannawahlberg
Postat av: Carolina Thoor

Låter som en mysig tisdag. Så spenderar jag min tisdags morgon och förmiddag. Då Niclas kommer hem så ska jag fixa i ordning mig sedan är vi bjudna på middag hos hans mamma! Ska bli väldigt trevligt :)

Sv; jaså okej. Vi såg aldrig på idol, alls. Fungerade tydligen inte. Så vi får se på idol idag istället! :)

Ja, vad trevligt för er att återuppfå kontakten igen. Det är så trist då man inte har kontakt med sin ena förälder. Men låter toppen att få träffa honom mer nu då du bor i Kalix samt att träffa honom nästa onsdag innan föreläsningen börjar!

Tack ska du ha! Hoppas du också får en bra tisdag idag :)

2016-09-20 @ 11:40:50
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Sv; tack ska du ha! :)
Precis. Ja, men då är vi lika på det sättet! :)

Ja, det ska bli väldigt trevligt. Dock är det bara hans mamma som är där, pappan och hans mamma är skilda. Men komiska i det hela bor dem fem minuter ifrån varandra haha! :)
Låter som om du kommer ha det perfekt du med, som sagt! ;)

Trist då det blir sådär. Men skönt att du kan förlåta och ge din pappa en ny chans och att er relation har blivit mycket bättre nu än vad den har varit på många många år! :)

2016-09-20 @ 13:52:44
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Erika

Skönt att ha ett ställe som hjälper sådär :)

2016-09-20 @ 15:07:35
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0