September-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
- Jag har börjat må bättre och verkar svara positivt på medicinen.
- Det har varit många mysiga stunder med mamma och släkten.
- Jag har börjat arbeta tillsammans med Tjejjouren.

2. Vad har varit det bästa denna månad?
Nickelback-konserten i Stockholm 6/9. Helt underbart! 

 

3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Att K flyttade ner till Malmö i minst två månader..

4. Bästa köpet denna månad?
Säger Nickelback-konsertbiljetterna även fast jag köpte dem
redan i mars men konserten var ju nu först i september. Men
om jag måste nämna något som jag betalade för denna månad
så är det en hoodie från Stadium som kostade 1000 kr ordinarie
pris men jag fick köpa den för 299 kr. Så nice!

5. Hur har träningen gått denna månad?
Gymmandet har gått bra tycker jag. Jag har haft mer ork så
det har blivit cirka 4-5 pass i veckan, ibland på gymmet och
ibland hemma med hantlarna och kettlebellen.

 
6. Gjorde du något nytt denna månad som du inte gjort förut?
Jajemän, jag träffade Nicole för första gången! Vi har pratat/
skrivit med varann i 10 år (Galet länge!!) och nu träffades vi när
hon var till några släktingar i Luleå. Det var såå kul! ♥

 

7. Vilken/vilka böcker har du läst denna månad?
Inte en enda faktiskt, har inte haft koncentration till det..

8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Filmer är bland annat Johan Falk, Marauders och Grown-ups 2.
Serier är som alltid The big bang theory, Criminal minds och
Grey's anatomy.

9. Bästa outfiten denna månad?

Topp - H&M
Byxor - Kappahl
Skinnjacka - Gina tricot
Halsband - Smycka

10. Lägg upp någon bild som du har tagit denna månad.
 
 Begravningsdags.

Vaknade sjukt tidigt för att åka till Stockholm på konsert.
 
 Hotellet i Stockholm.
 
Nickelback 6/9, underbar dag! ♥
 
 Tjejmiddag för att fira mig som fyllde 25 år.
 
Mamma, jag & mommo på mitt 25-årskalas.
 
Bjöd kollegorna på avskedsfika på min födelsedag då
min anställning
på Biståndsenheten upphör idag 30/9.

 Selfie på min 25-årsdag. Var på anställningsintervju den morgonen.
 
Började arbeta med Tjejjouren och var även på en föreläsning.
 
Promenad i höstvädret på Seskis.
 
Provat ut jackor och andra kläder till Tjejjouren.
 
Mysigt när hösten är här och man får tända ljus.
 

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: jag hade en citroen c5 som var en kombi, alldeles för stort för mig hehe :P

2016-09-30 @ 19:33:09
Postat av: Flisan

sv: jag hade en citroen c5 som var en kombi, alldeles för stort för mig hehe :P

tack detsamma :)

härliga bilder :D

2016-09-30 @ 19:33:30
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: Julia

Vilken härlig lista!

2016-09-30 @ 19:34:45
URL: http://juliahw.blogg.se
Postat av: Gabriella

Roligt inlägg!!

2016-09-30 @ 20:11:40
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se
Postat av: Petra

Låter som din september månad var bra

2016-09-30 @ 23:17:30
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Angelix

Bra lista! Kul att läsa!

2016-10-01 @ 00:04:20
Postat av: miningalinn

Helt sjukt att september redan är slut..:)

2016-10-01 @ 02:54:47
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som en helt underbar månad! Kul att du fick träffa Nicole för första gången också :)

2016-10-01 @ 03:05:12
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: JoJo

du verkar ha haft en bra månad! :D

sv; haha ja det känns verkligen som att man skolkar från jobbet då man är ledig när man annars inte är det eller om man är hemma och är sjuk. :P lördagsjobbet fick bra tack. :D gud vad jag är seg på att svara märker jag. men för lite tid till bloggen och för många kommentarer att svara på helt enkelt. :/

jag gjorde körsbären för 7 år sen kanske? och färgtattoos måste man fylla i med jämna mellanrum för att dom ska se fina ut. :P så är dags igen märker jag. jag har också galna ink-cravings och har haft det i säkert över två års tid nu. måste göra nåt åt det. ;P

aaw, att få höra att man är saknad kan ju vara bland det finaste man kan få höra tycker jag. :) så förstår att det kändes skönt för dig att få höra det utav honom :)

det har varit grymt ont om tid för att hinna ta sig till gymmet den här veckan, men jag ska försöka hitta tid :P är snart dags att köpa nytt gymkort också. är galet att jag har gymmat i snart ett år. det trodde jag aldrig att jag skulle göra. :P

hoppas att du mår bättre nu. såg att du var på gymmet igår. det är ju ett bra tecken! :D
vad har du för planer för helgen gumman? :) <3

2016-10-01 @ 09:33:34
Postat av: Caroline

Vilken rolig lista!! Kul att se liten summering på vad du har hittat på :)

2016-10-01 @ 11:03:08
URL: http://carolines.for.me/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Jag har haft en värdelös träningsmånad, men jag har haft det alldeles lugnt och skönt och det har gått så otroligt snabbt också... shit!

2016-10-01 @ 11:13:03
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0