Måndag

 
Att ha kalas tar verkligen på krafterna. När jag hade plockat undan
och träffat finaste så slocknade jag direkt när sömntabletten började
ge effekt. Har sovit som en stock tills Diesel började härja vid 04..
Efter många om och men fick jag han tillslut att somna om så jag
fick några fler timmars sömn. Sen kickade jag igång denna vecka
med ett cardiopass på gymmet. Jag hade tänkt köra lugnare
cardio men så blev det inte när jag väl var på gymmet, då körde
jag snabbt tempo och nästhögsta lutningen på löpbandet så det
blev en riktig svettfest, haha!
 
 
Har nyss mättat magen med frukost och nu ska jag iväg till
kommunhuset. Tänkte även gå in på Coop och handla samtidigt
då det ligger mittemot förvaltningen. Sen skulle jag vilja fixa med
nya byrån och lasta in kläder men känner mig rätt slut efter flera
intensiva dagar så det blir till att vila istället när jag kommer hem.
Byråfixet får helt enkelt vänta, det är viktigare att lyssna på kroppen.
Hur startar er vecka?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Förstår att du har sovit gott inatt haha :) Skönt! Och så roligt att dina släktingar hjälpte dig med det sista igår :D Såg ju jättefint ut!
SV: jaha, och jag tänkte gå upp en storlek för jag kände att den blev för kort haha! Men tog sen min vanliga för annars blev det alldeles för stort i maggen :)
Så mysigt med tjejmiddag och tjejkväll :) Det blir det ju lite för oss på fre, lääängtar :D
Mums lät hur gott som helst! Man blir ju aldrig besviken på cheesecake typ och innehåller den sånt gott blir det ju ännu bättre =D

2016-09-12 @ 11:51:16
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Hanna

Ungefär 12-15 kg :)

2016-09-12 @ 12:16:29
URL: http://nouw.com/hannawahlbergy.se
Postat av: Amanda

Härligt med ett cardio pass! :)

2016-09-12 @ 17:00:52
URL: http://amandalarsson.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0