Hejdå biståndsenheten

 
Idag, 30/9-16, upphör min anställning på biståndsenheten
i Kalix.
Visserligen har jag inte kunnat jobba sedan början av
juni eftersom jag är sjukskriven.. Det känns tråkigt och konstigt
att veta att när jag blir frisk och kapabel att återgå till arbete
så kommer det inte längre vara på biståndsenheten, utan då
kommer det bli på ett nytt jobb..
 
 
Det känns självklart tråkigt att det var min tjänst på bistånds-
enheten som ryker och att jag kommer skiljas från kollegorna där,
men samtidigt har jag arbetat med biståndshandläggning sedan
2012 vilket är fyra år. Sen har jag ju även varit utbränd två gånger
på grund av arbetsbelastningen, så jag känner att jag behöver
komma ifrån handläggningen ett tag och göra något annat.
Vem vet vad som händer framöver, om något år kanske jag
jobbar med handläggning igen men nu när jag blir frisk och
ska återgå till arbetslivet så kommer det bli inom något annat.

Kommentarer
Postat av: MALIN

Vad tråkigt.... Men med varje stängd dörr, öppnas en annan :) Kram

2016-09-30 @ 16:18:15
URL: http://malinkirstine.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0