Torsdag

 
Den här morgonen började lite väl tidigt.. Diesel väckte mig
redan vid 05-tiden och gjorde allt för att jag skulle kliva upp,
massa hyss.. Först var jag irriterad men sen vände jag det till
något positivt. Jag kände mig pigg då jag sovit sen 21 igårkväll
så jag åkte iväg och tankade bilen och sen blev det ett tidigt
gympass. Redan 06.10 var jag på gymmet, och jag var chockad
över hur mycket folk det var där den tiden. Vi var jättemånga!
 
 
Klockan är inte ens 09 och jag har redan genomfört ett långt
träningspass, duschat och fixat med lite packning.  Nu ska jag
slå igång kaffet och äta frukost i väntan på att vårdcentralen
ska ringa upp mig. Tror det här kommer bli en bra och mysig
torsdag, den har startat bra i alla fall!
Hoppas ni får en fin torsdag!
 

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: blev tyvärr att bli hemma idag och förhoppningsvis hinner man bli frisk till helgen!

2016-10-27 @ 10:47:06
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: NICOLE

Det är så skönt att ha gjort dagens "ärenden" så pass tidigt så man kan göra vad man vill sen resten av dagen :D Kul att du farit till din mamma! Såg dessutom på instagram att du kom fram just in time, när hon bakade ;)
SV: Helt rätt :) När jag gick på gymnasiet ville jag tatuera in "Hoppet är det sista som överger dig" på spanska någonstans för jag tycker det är så fint:) Är dock glad idag att jag inte gjorde det haha
Haha sant äter man sen frulle är det kanske ingen större idé :) Men ifall man har vaknat tidigare så är det ju jättemysigt med tända ljus, precis som på kvällen.
Jo vi måste vara det, twins från olika föräldrar och att jag då är något fördröjd haha! Men så himla roligt, och att vi dessutom nu också har träffats! Jättekul:)
Jopp vi får höras på snap nu :) Jag ska plugga och packa idag, och träna. Imorgon åker jag hem till mamfam och så ska vi ha urnsättning.. Men det kommer bli bra och nog jättefint tror jag :) Hoppas du får det bra!

2016-10-27 @ 11:50:51
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Hanna

det är super bra tycker jag :D
bara man rör på sig så är man duktig tycker jag!

2016-10-27 @ 15:15:19
URL: http://nouw.com/hannawahlberg
Postat av: Carolina Thoor

Låter inte som en dum torsdagsmorgon. Själv har jag haft ett helsike på mitt jobb, så dagen startade inte riktigt sådär bra. Men hoppas kvällen avslutas bra då jag ska på en föreläsning med killen och hans mamma och sen se på bio! :)

Sv; jo, men precis. Riktigt trist då dem dör, men som du säger så är dem gamla och dem har levt för det mesta ett underbart liv och är omringade av barn och barnbarn. Så som det ska vara. Så att det är ju trist, men lite väntat ändå! :)

Jo, men vissa veckor kan jag och Niclas ha ett sådant schema, då han enbart jobbar kvällar och jag för det mesta jobbar dagpass eller liknande. Det är heller inte kul då en av oss är ledig, så att man behöver gå och jobba istället för att hitta på något roligt tillsammans. Men vi klagar inte för att vi har rätt så många lediga dagar tillsammans och för det mesta kan han byta till dag/kvällspass om han vill så att vi inte kan gå om varandra, eller så går vi inte om varandra. Så det är super skönt ändå! :)
Men ja, det är rätt trist att endast ha en ledig dag. Men jag kämpar på, precis som du säger! :)

Jaså! Ja, men får då testa den :)

Jo tack, jag hade en bra måndag. Hade du också det? :)

2016-10-27 @ 15:57:31
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Jag är alltid på gymmet så tidigt när jag väl är där :D I love it!! Det är awesome.

2016-10-27 @ 18:52:50
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0